X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dwa dni przepełnione marketingiem cyfrowym, czyli in Digital Marketing 2017

Reklama i sprzedaż na Facebooku, VR, content marketing oraz analityka i optymalizacja - to tylko kilka zagadnień, na których skupili się prelegenci in Digital Marketing. Przedstawiamy podsumowanie konferencji.

Dwa dni przepełnione marketingiem cyfrowym, czyli in Digital Marketing 2017fot. materiały prasowe

reklama


Konferencja & Expo in Digital Marketing 2017 już za nami. W ciągu dwóch dni 4-5 października 2017 w hali EXPO XXI, gdzie odbyła się konferencja pojawili się uczestnicy głodni wiedzy z zakresu digital marketingu. Do dyspozycji przybyłych były dwie sceny główne, gdzie równorzędnie odbywały się wystąpienia ekspertów z Polski i z zagranicy. Jedna sala dawała do wyboru tematy bardziej techniczne, druga z kolei obejmowała obszary kreatywne. Taki format wydarzenia i idący za tym klimat porównywane były przez uczestników, jak i ekspertów do festiwalu muzycznego, co cieszyło się dużym wyróżnieniem i uznaniem wśród zebranych.

Kto pojawił się na scenie?

Eksperci podczas średnio półgodzinnych występów prezentowali swoją bogatą wiedzę oraz co dało się odczuć w strefie chilloutu, przekazali uczestnikom solidną dawkę inspiracji. Wśród mówców znaleźli się m.in. Marek Palka z SMSapi, Sławomir Skowerski z GoldenSubmarine, Rahim Blakz Click Community, Artur Kurasiński z MUSE, Dorota Jałocha z Samsunga, Damian Huba z DoubleClick, Jan Zając z Sotrendera, Szymon Lisowski z Socjomani, trener Google Karol Dziedzic czy Maciej Dakowicz z Deloitte Digital.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Wszystkie wystąpienia spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wśród publiczności, która już sama sobą reprezentowała wysoki poziom wiedzy branżowej, a więc był to dość wymagający i ambitny uczestnik. Rozmowy z prelegentami przechodziły ze sceny do kuluarów konferencji, co dawało świetną sposobność nawiązania kontaktów i otrzymania cennych, spersonalizowanych wskazówek. Niewątpliwie było to wydarzenie, które dało mocnego digitalowego kopa energetycznego wszystkim przybyłym.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Liczni wystawcy

Do dyspozycji uczestników byli również niezwykle ciekawi wystawcy, którzy chętnie dzielili się swoją wiedzą praktyczną i przygotowywali dla uczestników inDM specjalne, dedykowane konkursy, w których oferowali promocyjne ceny na swoje produkty i narzędzia, co cieszyło się niemałym zainteresowaniem.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Podsumowując tegoroczną konferencję in Digital Marketing widać tendencję, że mamy coraz więcej specjalistów w zakresie Digital marketingu i z oczywistych względów coraz więcej firm zaczyna aktywnie i w przemyślany sposób działać w obszarze marketingu online. Zdecydowanie jest zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia, bo jest ogrom ludzi głodnych tej wiedzy, a z drugiej strony mamy znakomitych ekspertów i firmy, które w tej działce prezentują naprawdę pokaźną wiedzę. Oczekujemy teraz na innowacyjne działania natchnionych inDMowiczów i czekamy na kolejną edycję, już za rok.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail