reklama
Już po raz piąty Gdański Inkubator Przedsiębiorczości we współpracy z Miastem Gdańsk i partnerem strategicznym Beeffective zaprasza na Social Media Show. To wyjątkowa na mapie Trójmiasta, trzydniowa konferencja o świecie mediów społecznościowych i marketingu. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach od 4 do 6 kwietnia. Podczas intensywnych spotkań, prelekcji i dyskusji poruszone zostaną tematy komunikacji, trendów, kryzysów i najnowszych rozwiązań w branży. Podsumowany zostanie także ubiegły rok i przedstawione prognozy na kolejne lata.
– Kaloryczne prezentacje i tłuste przykłady znajdą dla siebie nie tylko eksperci, którzy na co dzień pracują z social mediami, ale również Ci, których ten temat fascynuje. Zaproszeni przez nas prelegenci codziennie otwierać będą przed Wami kolejne drzwi do tego niesamowitego świata. Szykujcie się na szalony networking, obłędne prelekcje i fascynujące spotkania – zapowiada Sara Miotk, koordynatorka Socia Media Show z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.
źródło: materiały od organizatora
Kto pojawi się na scenie wydarzenia?
Na scenie Social Media Show wystąpi m.in. Jacek Rzepka, który w Sotrender odpowiada za dział sprzedaży i pozyskiwanie nowych pracowników. Firma ta 6 lat temu wprowadziła na rynek narzędzie do analizy i raportowania działań marketingowych w mediach społecznościowych, a obecnie z jej usług korzystają takie firmy jak: Tesco, Deloitte, ING Bank, Nestlé czy Isobar.
Silną reprezentację prelegentów wystawił również partner strategiczny wydarzenia, agencja Beeffective, która od 3 lat pomaga firmom skutecznie działać w nowych mediach. Podczas Social Media Show Tomasz Piotrowski opowie o wykorzystaniu social media w działaniach efektywnościowych. Pokaże, jak sprzedawać produkty i usługi korzystając z najnowszych możliwości reklamowych Facebooka i Instagrama. Natomiast Anna Ratajczak-Piotrowska zdradzi, jak budować strategię obecności marek w social media w czasach zmian algorytmu decydującego o zasięgu postów.
Coca-Cola, Microsoft, LG oraz Wincanton – tych firm chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. W swoim CV może pochwalić się nimi może kolejna „odważna” tegorocznej edycji konferencji – Jagoda Prętnicka Markiewicz. Swoim doświadczeniem z zakresu strategii marketingowych podzieli się z uczestnikami warsztatów. Z pewnością nie zabraknie też pytań o SentiOne, w którym od 2014 Jagoda Prętnicka odpowiada za komunikację marketingową.
Pojawi się także Tomasz Palak, który opowie o bezpieczeństwie prawnym konkursów w mediach społecznościowych, Cezary Kulik, który zdradzi, jak tworzyć najlepsze boty w social media, Magdalena Marszałkowska, która opowie o dobrych praktykach employer brandingu na przykładzie mak Swarovski czy Grzegorz Borowiecki, który odpowie na pytanie “Jak z Social Media Ninja stać się sztygarem (inżynierem) od mediów społecznościowych”.
Dlaczego warto tam być?
Social Media Show to wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych relacji. Jak co roku w jednym miejscu spotkają się specjaliści z branży, influencerzy, pasjonaci nowych mediów, młodzież i nauczyciele. Szczegółowe informacje oraz bilety dostępne są na stronie wydarzenia: socialmediashow.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.