![LinkedIn wprowadza GIF-y w wiadomościach LinkedIn wprowadza GIF-y w wiadomościach](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F04%2Fgif-tenor-e1523523664504.png&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Wydaje się, że w ostatnim czasie LinkedIn pretenduje do tego, by stać się drugim Facebookiem. Liczba wysyłanych wiadomości za pomocą serwisu wzrosła w ciągu ostatniego roku o 60%. Wciąż dąży się do tego, aby narzędzia do komunikacji pozwalały na jeszcze lepsze wyrażanie nie tylko samych treści, ale i towarzyszących im emocji.
Potrzebę tę zaspokajają m.in. GIF-y. Badania Tenora wykazały, że już 7 na 10 dorosłych Amerykanów używa ich w swojej komunikacji. Dlatego też firma odpowiedzialna za profesjonalną sieć społecznościową nawiązała współpracę z przejętym w marcu przez Google Tenorem i umożliwia użytkownikom wysyłanie GIF-ów w wiadomościach na LinkedIn.
Jak możemy przeczytać w komunikacie, umieszczanie animacji w konwersacji pozwoli na tworzenie autentycznych połączeń w profesjonalnych kontaktach. Od tego tygodnia korzystający z serwisu mogą wysyłać je w ramach wiadomości i komunikować się w sposób wizualny oraz bardziej ekspresyjny.
Nowa opcja widoczna jest w komunikatorze tuż obok ikony aparatu. W ramach niej możliwe jest wyszukiwanie wybranych animacji. Wkrótce wyświetlane będą także te, które są obecnie na topie, a w niedługiej przyszłości zobaczymy najpopularniejsze GIF-y w profesjonalnej sieci społecznościowej.
Obecnie z aktualizacji może skorzystać część użytkowników, lecz będzie ona pojawiała się u wszystkich użytkowników.