X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zbliża się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Jak prowadzić skuteczną komunikację marki z niewielkim budżetem? W jaki sposób mierzyć i rozliczać działania PR-owe? Tego wszystkiego dowiemy się już wkrótce, podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji.

Zbliża się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacjifot. bank zdjęć unsplash.com

Już 24 maja, w Multikinie Ursynów w Warszawie, odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Po sukcesie poprzedniej edycji, kolejna została poświęcona najlepszym i sprawdzonym przez prelegentów sposobom prowadzenia kampanii PR. W ramach wydarzenia, w jednym miejscu zbierze się blisko 400 przedsiębiorców, PR-owców i szefów instytucji.

Social Media i media tradycyjne to prawdziwa „ziemia obiecana” dla wszystkich, którzy chcą kreować w nich swoją markę i produkt lub w fachowy sposób angażować się w sponsoring. Eksperci przybliżą uczestnikom wprowadzania nowych standardów mierzenia i analizy działań PR.

Tematyka wystąpień

II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji to nowatorskie podejście pod każdym względem. Będzie na niej poruszony temat reagowania na sytuacje kryzysowe w biznesie, na specjalnym warsztacie „W jaki sposób zarządzać reputacją marki w sytuacjach kryzysowych.”

Konferencja to także okazja, by poznać najlepsze sposoby rozwoju swojej marki. Przybliży je wystąpienie ekspertów na temat: „Skuteczne strategie PR produktów luksusowych oraz premium.”

Specjaliści odsłonią także przed uczestnikami tajniki promocji w social mediach i mediach tradycyjnych w warsztacie: „Jak prowadzić skuteczne działania PR-owe w internecie? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.”

Doświadczeni prelegenci

Na scenie wydarzenia pojawią się m.in. Anna Miotk – dyrektor ds. komunikacji oraz ekspertka mierzenia i rozliczania działań PR, Urszula Podraza – ekspertka w zakresie PR i komunikacji kryzysowej, Anna Orzech – specjalistka ds. komunikacji w internecie w WOŚP, Katarzyna Dworzyńska – dyrektor ds. komunikacji i specjalistka ds. wprowadzania produktów na rynek oraz Jakub Biel – również ekspert od wprowadzania nowych produktów na rynek.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie profesor Jerzy Bralczyk – specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki.

Dlaczego warto tam być?

Jak deklarują organizatorzy, dzięki uczestnictwu wprowadzisz do swojej pracy metody sprawdzone przez autorytety w dziedzinie PR, nauczysz się budować markę i pozytywny wizerunek małego lub średniego przedsiębiorstwa i w 100% zapanujesz nad informacjami o firmie w internecie oraz szybko wdrożysz skuteczne środki zaradcze w momencie pojawienia się sytuacji kryzysowych.

Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie konferencji www.nowoczesny-pr.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail