X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowa funkcja testowana przez Facebooka pozwoli Ci na bieżąco śledzić informacje

Światowy gigant pracuje nad rozwiązaniem, dzięki któremu śledzenie newsów na temat konkretnych wydarzeń będzie jest łatwiejsze. Kluczem do sukcesu miałyby być powiadomienia.

Nowa funkcja testowana przez Facebooka pozwoli Ci na bieżąco śledzić informacjefot. bank zdjęć shutterstock.com

Facebook pracuje nad nową możliwością, w ramach której ważne informacje będą oznaczane jako „Breaking News”, a użytkownicy bedą mogli na bieżące śledzić te wydarzenia za pomocą powiadomień o ich przebiegu.

Portal Zuckerberga ze względu na swój algorytm nie zawsze był dobrym źródłem do odnajdywania najnowszych informacji, lecz stara się udostępniać powiązane z tym funkcje. Szczególnie, że na tym polu  mocnym konkurentem jest dla niego Twitter, na którym znajdziemy najświeższe informacji zarówno ze świata, jak i kraju.

Testy nowego rozwiązania

Już w marcu tego roku pojawiły się pierwsze informacje na temat na temat umożliwiania wydawcom dodawania pasków „Breaking News” w serwisie. Teraz trwają testy nowego sposoby, który ułatwi użytkownikom łatwe śledzenie konkretnej informacji czy wydarzenia i otrzymanie newsów o nich w kanale informacyjnym.

breaking news

Jak podaje WeRSM, powołując się na niedawny przykład najświeższej wiadomości o nastoletnich piłkarzach, którzy utknęli w jaskini w Tajlandii, szef działu wiadomości na Facebooku, Alex Hardiman, przyznał, że jest to „doskonały przykład tego rodzaju rozwijającej się wiadomości, że News Feed nie jest zawsze dobrze przygotowany na ich wyłapywanie”.

Rozszerzenie możliwości

Dzięki projektowi Facebook Journalism News organizacje i Facebook były w stanie znaleźć sposób na wyłapywanie historii, które działy się na bieżąco. Jednym z nich jest użycie tagów Facebooka „Breaking News”, które obecnie są rozszerzane i umożliwią użytkownikom „śledzenie” określonych aktualizacji.

źródło: wersm.com

źródło: wersm.com

Każda aktualizacja byłaby widoczna jako nowy post w kanale informacyjnym, ale użytkownicy, którzy wybiorą przycisk przy informacji i zdecydują się ją śledzić śledzić, otrzymają powiadomienie o udostępnieniu nowej treści na stronie. Co ważne, będą one widoczne w porządku chronologicznym.

Wedle informacji WeRSM, funkcja jest testowana w USA, Australii, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Indiach, z udziałem 14 wydawców. Z kolei ponad 100 wydawców korzysta obecnie z przełomowych etykiet „Breaking News” w różnych regionach.


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail