X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Oferty pracy na Facebooku dostępne dla wszystkich użytkowników w Polsce

Facebook udostępnia sekcję "Oferty pracy" wszystkim polskim użytkownikom serwisu. Od teraz proces odnajdywania pracy i rekrutacji pracowników za pomocą medium może być jeszcze łatwiejszy.

Oferty pracy na Facebooku dostępne dla wszystkich użytkowników w Polscefot. bank zdjęć unsplash.com

Wielokrotnie pisaliśmy o tym, że Facebook testuje różne rozwiązania dla ofert pracy. Serwis wspiera lokalne firmy oraz osoby poszukujące pracy dzięki rozszerzeniu możliwości zamieszczania ofert rekrutacyjnych i przeglądania ich za pośrednictwem platformy.

W badaniu zrealizowanym przez Morning Consult co czwarty Amerykanin szukał lub znalazł pracę za pośrednictwem Facebooka. By jeszcze bardziej ułatwić ten proces, serwis w lutym utworzył dedykowaną sekcję „Oferty pracy”. Teraz została ona udostępniona wszystkim polskim użytkownikom platformy.

Jak aplikować?

Poszukiwanie pracy za pośrednictwem Facebooka jest szybkie, łatwe i bezpłatne. Wystarczy wejść w zakładkę „Oferty pracy, zdefiniować zakres wyszukiwania – odległość, branżę oraz rodzaj poszukiwanej pracy i zacząć przeglądać oferty.

Po wybraniu oferty należy kliknąć przycisk “Zgłoś kandydaturę”, a formularz aplikacyjny zostanie automatycznie wypełniony danymi z profilu na Facebooku. Oczywiście przed ostatecznym wysłaniem aplikacji istnieje możliwość jej edycji i uzupełnienia.

źródło: zrzut ekranu z Facebooka

źródło: zrzut ekranu z Facebooka

Jak zamieścić ofertę?

Zamieszczanie ofert przez firmy również nie sprawia żadnego problemu. Administratorzy stron firmowych mogą tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne, które mogą pojawić się na stronie na Facebooku, w zakładce „Oferty pracy”, w zakładce Marketplace, a także w Aktualnościach. Mogą one zostać wsparte reklamowo, aby dotrzeć do najwłaściwszych kandydatów. Firmy mogą także zarządzać ogłoszeniami aby prowadzić komunikację z aplikantami, umawiać rozmowy rekrutacyjne lub wysyłać automatyczne przypomnienia za pośrednictwem Messengera.

Facebook niczym LinkedIn?

Możliwość skorzystania z sekcji „Oferty Pracy” przez wszystkich polskich użytkowników może sprawić, że znalezienie pracy przez Facebooka będzie jeszcze łatwiejsze niż dotąd, a firmy coraz chętniej będą rekrutowały pracowników także tym kanałem.

Źródło: informacja prasowa


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail