X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Limitowana edycja Renault Capture dostępna tylko za pomocą chatbota na Messengerze

Renault inspiruje się Japonią i wykorzystuje potencjał social media. Limitowana edycja Renault Captur Tokyo Edition dostępna jest w przedsprzedaży tylko za pośrednictwem komunikatora Facebooka.

Limitowana edycja Renault Capture dostępna tylko za pomocą chatbota na Messengerzeźródło: publicis.it

Media społecznościowe i chatboty bezsprzecznie odgrywają coraz większą rolę w obsłudze klienta oraz procesie sprzedaży. Zarówno mniejsze, jak i większe marki umożliwiają już pozyskiwanie informacji o ich produktach, a także zakup właśnie za pomocą chatbotów. Znajdziemy już takie, dzięki którym zamówimy pizzę, taksówkę czy sprawdzimy stan konta. To jednak nie koniec.

Przedsprzedaż na Messengerze

Jednym z ciekawszych rozwiązań, które wprowadziło Renault w stolicy Japonii jest możliwość zakupu limitowanej edycji Renault Capture Tokyo Edition w przedsprzedaży wyłącznie za pomocą chatbota na MessengerzeLimitowany SUV powstał przy współpracy z Garage Italia i pojawił się jedynie w liczbie 100 sztuk, a jego zakup możliwy jest za pomocą komunikatora Facebooka.

źródło: publicis.it

źródło: publicis.it

Anime na Instagramie

Na potrzeby działań stworzono treści w stylu anime na Instagram Stories. Nazwano je „Tokyo Stories” i udostępniono na profilu Renault Italia. Przedstawiają one historie dwóch mężczyzn, którzy podróżują nocą przez magiczne Tokio. Z jednego z wideo wynika, że jednym sposobem na zamówienie limitowanego modelu samochodu jest wejście na czacie w interakcję z „tajemniczą” postacią pojawiają się w relacjach na Instagramie. W praktyce oznacza to, że oglądający film na Instagramie może przejść bezpośrednio do czatu i tam dowiedzieć się więcej o modelu oraz go zakupić.

Materiały wideo do kampanii zostały animowane przez  Mattero De Longis, a pierwszy tego typu kampanie została przygotowana przez Publicis Italy.


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail