X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lew upolowany – zbliża się kolejna edycja Imagination Day

19 listopada, już po raz ósmy, odbędzie się Imagination Day. Międzynarodowe gwiazdy biznesu i kreacji, a także marketingowcy z praktycznym doświadczeniem, pokażą case studies najefektywniejszych kampanii.

Lew upolowany – zbliża się kolejna edycja Imagination Dayźródło: materiały od organizatorów

Polowanie na lwa wymaga nie lada odwagi. Dochodzi także kreatywność w podejściu do dzikiego zwierza. Do tego potrzeba sprytu, wytrwałości i wielu innych cech, ale gdy się uda – satysfakcja i trofeum zostają na całej życie! Niemożliwe? A jednak się to udało i przygotowano krótki instruktaż, jak można to zrobić.

Jest aż 11 sposób na udomowienie zwierza, a wszystkie zostaną opowiedziane żywo już 19 listopada. Wtedy to właśnie do Warszawy przyjadą tłumnie zdobywcy lwów i innych dzikich nagród. Mowa oczywiście o lwach canneńskich – czyli o prestiżowych nagrodach, przyznawanych co roku podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności, znanego również jako Cannes Lions.

Imagination Day

Imagination Day to całodzienna konferencja, odbywająca się 19 listopada w Warszawie, podczas której najwybitniejsi eksperci, niezwykli artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim bezcennym doświadczeniem.

Już po raz ósmy organizowane jest Imagination Day, czyli całodzienne wydarzenie w pełni poświęcone kreatywności, poszerzające granice wyobraźni. Na konferencji, która ma miejsce właśnie 19 listopada w Multikinie, Złote Tarasy w Warszawie, będzie można dowiedzieć się jak agencja Ogilvy & Mather ujarzmiła aż 13 lwów za swoją kampanię „Do ostatniego drzewa”, a także posłuchać o niesamowitym projekcie VR-owym „Touching Masterpieces”. O swojej dzikiej przygodzie przy tej kampanii opowie Julia Donatova, z Gemotery Prague.

Nagrodzone kampanie

Każdy z gości konferencji Imagination Day może się pochwalić zdobyciem wielu prestiżowych trofeów, ale sposobów na upolowanie canneńskiego lwa jest o wiele więcej. Kolejne lwy będzie można wytropić aż w 8 miastach na terenie Polski, w sieci kin Multikino. 22 listopada na własnej skórze będzie można poczuć ekscytację towarzyszącą próbie zaczajenia się na dzikiego zwierza. Wystarczy przyjść do kina i przez blisko dwie godziny poznać nagrodzone kampanie reklamowe i tym samym odbyć podróż przez wszystkie kraje świata.

Aby poznać wszystkich tegorocznych łowców nagród zapraszamy na stronę www.imaginationday.pl, a w tropieniu kolejnych lwów zachęcamy do poszukiwań na https://multikino.pl/wydarzenia/maratony/cannes-lions-2018.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail