X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Milion zatrudnionych dzięki ofertom pracy na Facebooku

Dzięki uruchomieniu sekcji z ofertami pracy na Facebooku już milion użytkowników mogło znaleźć zatrudnienie. Jak działa zakładka oraz w jaki jeszcze sposób serwis wspiera przedsiębiorców?

Milion zatrudnionych dzięki ofertom pracy na Facebookuźródło: shutterstock.com

Facebook wspiera lokalne firmy oraz osoby poszukujące pracy. W tym celu uruchomiono dedykowaną sekcję „Oferty pracy” służącą zamieszczaniu i przeglądaniu ofert rekrutacyjnych. We wrześniu informowaliśmy, że jest ona dostępna dla wszystkich polskich użytkowników serwisu. Okazuje się, że od czasu jej uruchomienia w 2017 roku pomogła znaleźć pracę ponad 1 milion razy.

Jak działa zakładka „Oferty pracy”?

Zakładka Oferty praca pozwala zarówno na poszukiwanie pracy, jak i zamieszczanie ofert. Aby przejrzeć dostępne oferty wystarczy wejść w nią, zdefiniować zakres wyszukiwania – odległość, branżę oraz rodzaj poszukiwanej pracy i zacząć przeglądać oferty.

Po wybraniu oferty należy kliknąć przycisk “Zgłoś kandydaturę”, a formularz aplikacyjny zostanie automatycznie wypełniony danymi z profilu na Facebooku. Przed ostatecznym wysłaniem aplikacji istnieje możliwość jej edycji i uzupełnienia.

źródło: zrzut ekranu z Facebooka

źródło: zrzut ekranu z Facebooka

Administratorzy stron firmowych mogą także tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne, które mogą pojawić się na stronie na Facebooku, w zakładce Oferty pracy, w zakładce Marketplace, a także w Aktualnościach. Ogłoszenia mogą zostać wsparte reklamowo, aby dotrzeć do najwłaściwszych kandydatów. Firmy mogą także zarządzać ogłoszeniami, aby prowadzić komunikację z aplikantami, umawiać rozmowy rekrutacyjne lub wysyłać automatyczne przypomnienia za pośrednictwem Messengera.

Wsparcie dla przedsiębiorców

Oferty pracy to tylko jedno z bezpłatnych narzędzi wspierających przedsiębiorców w rozwoju firm. Poza tym użytkownicy mogą skorzystać między innymi ze:

  • stron i profili, gwarantujących obecność na urządzeniach mobilnych, bez względu na skalę działania i posiadane zasoby. Ze stron na Facebooku korzysta już ponad 90 milionów firm, a ponad 25 milionów wykorzystuje profile na Instagramie;
  • grup, umożliwiających interakcję ze społecznościami. Ponad 200 milionów osób jest członkami takich społeczności;
  • wydarzeń, których używa ponad 700 milionów osób miesięcznie.

Źródło: informacja prasowa


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail