X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zbliża się III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Jak kształtować komunikację wewnętrzną w firmie, aby przełożyła się na pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz? W jaki sposób wykorzystać nowoczesne rozwiązania digitalowe w PR? Dowiemy się tego już za tydzień podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji.

Zbliża się III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacjiźródło: facebook.com/MagazynOnlineMarketing

Już 28 listopada br w Hotelu Novotel Airport odbędzie się jedyna w Polsce konferencja zawodowa dla specjalistów ds. komunikacji i Public Relations odpowiedzialnych za budowanie profesjonalnego wizerunku, a także osób planujących rozwój kariery w obszarze Public Relations powraca w zupełnie nowej odsłonie. To okazja na dokształcenie się i zadbanie o reputacje jak nigdy wcześniej.

Nowoczesny PR

Organizatorzy stawiają na 100% merytoryki i praktyki oferując program na miarę potrzeb nowoczesnego Public Relations i komunikacji. Poprzednie edycje spotkały się z zainteresowaniem ponad 500 uczestników, którzy otrzymaną wiedzę mogli wdrożyć w swojej codziennej pracy.

Kto wystąpi podczas wydarzenia?

Wśród zaproszonych gości pojawią się:

  • Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
  • Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu
  • Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking
  • Adam Sanocki  – Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
  • Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu
  • Adam Mikołajczyk  – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego
  • Monika Kubiak  – Ekspertka w relacjach klient – agencja
  • Rafał Sałak – Ekspert w zakresie automatyzacji i personalizacji PR
  • Andrzej Gruszka – Ekspert w zakresie digital PR
źródło: facebook.com/MagazynOnlineMarketing

źródło: facebook.com/MagazynOnlineMarketing

Jakie tematy zostaną poruszone?

W programie wydarzenia znajdują się prelekcje m.in. na temat synergii digitalu i PR-u, kryzysu wizerunkowego jako szansy na sukces oraz zminimalizowania jego strat i zmaksymalizowania szans, efektywnej współpracy PR z agencją reklamową czyli modeli współpracy oraz monitorowaniu efektów, a także wykorzystania automatyzacji i personalizacji w celu zwiększenia sprzedaży. Nie zabraknie także wątku roli storytellingu w kampaniach PR, czyli przeniesieniu narratologii na zyski, wykorzystaniu PR-u w B2B czy planowaniu strategii promocji do przyciągnięcia inwestorów i turystów. Zaproszeni goście opowiedzą także o design thinkingu oraz employer brandingu.

Do kogo kierowane jest wydarzenie?

Konferencja kierowana jest do specjalistów ds. komunikacji i PR, specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm i osób prywatnych.

Więcej informacji oraz bilety na wydarzenie: www.nowoczesny-pr.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia. 


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail