X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG.

Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2018fot. materiały prasowe

reklama






Obrady jury IAB MIXX Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas wieczornej gali uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień.

W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

Złote statuetki MIXX Awards 2018 trafiły do twórców kampanii:
• #weekendING,
• Do ostatniego drzewa,
• Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.

Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe).

Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii:
• #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show)
• Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra)
• Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra)
• Odrodzenie Leonarda :P (dwa srebra)
• IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz)
• All you need (srebro, wyróżnienie)
• Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe)
• Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe)
• Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe)
• 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie)
• Do You (brąz, wyróżnienie)

Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

. Punktem wyjścia jest zrozumienie człowieka i zaprojektowanie digitalowych doświadczeń tak, by zbudować relację z użytkownikami
– komentuje Paweł Patkowski, przewodniczący jury konkursu, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Lista nagrodzonych kampanii w IAB MIXX Awards 2018

Kolejność kategorii jest alfabetyczna.

Nagroda Nazwa Zgłaszający i współzgłaszający

Best Use of Social Media

SREBRO ODRODZENIE Leonarda :P MOSQI.TO
BRĄZ AXE – What’s your magic? Mindshare Polska, DDB & Tribal
BRĄZ Opowieść podręcznej  “Na początku było słowo” Digital Kingdom, Flywheel PR
BRĄZ Szef Internetów OLX 23HEROES, F25

Brand Awareness and Positioning

SREBRO #weekendING GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
SREBRO Credit Agricole – cały bank dla Ciebie Cube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
BRĄZ 18:45 Okocim. Czas na zasady. Ringier Axel Springer Polska , Carlsberg Polska
wyróżnienie DO YOU high&, Blue 449

Cross Media Integration

SREBRO Credit Agricole – cały bank dla Ciebie Cube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
SREBRO Nocne jazdy BMW Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa
wyróżnienie Oszczędni z domu lub z wyboru BRAIN, GONG, MullenLowe MediaHub, MOSQI.TO

Data Driven & Precision Marketing

BRĄZ Kampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJE GroupM, Mindshare Polska
BRĄZ Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi Bluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender

Digital Driven

SREBRO Odrodzenie Leonarda :P MOSQI.TO
wyróżnienie Jak zwiększyliśmy oglądalność BBC Earth o 46%? SalesTube, Labcon
wyróżnienie Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika! Initiative, Reprise, InMobi

Digital Experiences

SREBRO IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
SREBRO Tymbark Funbot GONG, Tymbark, Mindshare Polska
wyróżnienie 18:45 Okocim. Czas na zasady. Ringier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
wyróżnienie ALL YOU NEED Isobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)

Direct Response and Lead Generation

SREBRO Nowy model biznesowy sprzedaży karty kredytowej Performics, Spark Foundry
BRĄZ Kampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJE GroupM, Mindshare Polska
BRĄZ PANDORA E-STORE 2017 Digital Resolution
wyróżnienie Strażnik Dzieciństwa – Oczami Matki. PHD Media Direction

Games & eSport

ZŁOTO Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu MSLGROUP, Dom produkcyjny Foszer Sawicki
SREBRO Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite Gameset
wyróżnienie Kampania ELEAGUE Major na Twitch Gameset
wyróżnienie Turniej Króla TWIN .digital collective, Panowie Programiści

Innovation

BRĄZ Lydia – inteligentny Telebot Publicis Media, Credit Agricole Bank Polska
BRĄZ Tymbark Funbot GONG, Tymbark, Mindshare Polska

Mobile Experience

SREBRO ALL YOU NEED Isobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
BRĄZ Tymbark Funbot GONG, Tymbark, Mindshare Polska

Offline Digitizing

BRĄZ „Showmax na drogę” Screen Network, Bridge2Fun
wyróżnienie Philips –  Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? Screen Network, Carat, Ogilvy, iProspect, Posterscope
wyróżnienie Wehikuł czasu TWIN .digital collective, Panowie Programiści

Online Marketing with Influencer

SREBRO Uliczne Legendy high&, Aliganza, Blue 449
SREBRO Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite Gameset
BRĄZ DO YOU high&, Aliganza, Blue 449
BRĄZ Opowieść podręcznej “Na początku było słowo” Digital Kingdom, Flywheel PR
wyróżnienie PKO Konto dla Młodych. “Maciej musiał, a Ty możesz”? Agencja Warszawa, Artegence, Havas Media

Product Launch

ZŁOTO #weekendING GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
SREBRO Moda to więcej niż myślisz METs, Vogue
wyróżnienie Kto powiedział, że… MullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa
wyróżnienie ZMIXUJ SWÓJ ZAPACH Z NIVEA SOFT MIX ME GoldenSubmarine, OMD

Public Service and non-profit campaign

ZŁOTO Do ostatniego drzewa Ogilvy, Facebook, Gameset, LifeTube

Smart Solution

BRĄZ IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
BRĄZ Ostatnia kolekcja VML Poland
BRĄZ Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi Bluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
BRĄZ Przez zaangażowanie do sprzedaży – innowacyjne wykorzystanie remarketingu dla Brand24 Bluerank
wyróżnienie DKMS Twins Arena Media (Havas Media Group)

UX

SREBRO Vogue.pl Wavemaker Content, Vogue
BRĄZ LINK4 Mama – kalkulatory ubezpieczeń rodzinnych VML Poland

BEST IN SHOW

                                  #weekendING GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Nagrody za dokonania

Nagrody za dokonania są bardzo ważną częścią IAB MIXX Awards. Są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.
Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – Havas Media, a Marketerem Roku IKEA Polska.
Joanna Pawlak, Prezes Wirtualnej Polski Media otrzymała nagrodę Człowieka Roku.
Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, Prezes Golden Submarine.

Grzegorz Krzemień, Goldensubmarine

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Zarówno Joanna jak i Grzegorz to wyjątkowe osobowości, które od lat mają wpływ nie tylko na firmy, którymi kierują, ale również rozwój całej polskiej branży digitalowej. Nagrody dla nich są w pełni zasłużone – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

IAB MIXX Conference

Galę MIXX Awards poprzedziła konferencja, podczas której zostały przedstawione najciekawsze kampanie marketingowe tego roku. Większość z nich była nominowana do MIXX Awards. Case studies z najciekawszych projektów i kampanii były prezentowane z perspektywy agencji, domu mediowego i klienta.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]