![“Gra o Tron” opanowała social media. Co przygotowały marki w Polsce? “Gra o Tron” opanowała social media. Co przygotowały marki w Polsce?](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F04%2Fgra-o-tron-e1555340299213.png&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Już dziś, w poniedziałek 15 kwietnia, premierę będzie miał ósmy, finałowy sezon “Gry o Tron”. Serial stał się na tyle popularny, że każdorazowo wzbudzał wiele emocji. Użytkownicy wyczekiwali tego, co wydarzy się w kolejnych odcinkach i jak rozwinie się akcja.
W Polsce produkcja ma także wielu fanów i jest to na tyle ważne wydarzenie, że jego premiera skłoniła marki do aktywności w social media.
Kto zasiądzie na Żelaznym Tronie?
LOT Polish Airlines
Polskie Linie Lotnicze LOT opublikowały grafikę przedstawiającą jeden z samolotów linii, na którym widoczny jest cień smoka z GoT.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/LOT.png)
źródło: facebook.com/PllLOT
DKMS
W zestawieniu warto uwzględnić również Fundację DKMS, która postanowiła wykorzystać premierę nowego sezonu ekranizacji bestsellera w niezwykle szlachetny sposób. Za pomocą dedykowanej grafiki zachęcają do “naszpikowania się wiedzą” i rejestracji jako dawca szpiku kostnego.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/dkms.png)
źródło: facebook.com/fundacja.dkms.polska
Żabka
Na fanpage Żabki dotarli zaś biali wędrowcy. Sieć sklepów wykorzystała lody Big Milk do kreacji dedykowanej grafiki.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/zabka.png)
źródło: facebook.com/zabkapolska
xkom
Na profilu xkom na Facebooku oraz na Twitterze pojawił się post, w którym zachęcono odbiorców do wskazania najlepszego krzesła, na jakie natrafili w grach.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/xkom-e1555335824344.png)
źródło: facebook.com/xkompl
KFC
KFC postanowiło z kolei na wzór GoT rozwinąć swój skrót. Zaprezentowano go jako Kaleczyć Flirtować Całować.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/kfc.png)
źródło: facebook.com/kfcpolska
Ballantine’s
Ballantine’s wie już, kto zostanie następcą tronu. ;)
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/ballantines.png)
źródło: facebook.com/BallantinesPoland/
Doradca Smaku
Serwis marki Prymat – Doradca Smaku – zaprezentował zaś grillowy tron i przypomniał, że sezon na grillowanie nadchodzi!
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/Doradca-Smaku.png)
źródło: facebook.com/DoradcaSmaku
Ice Dream Polska
Ice Dream zapewniło, że w dniu premiery znajdziemy w lodziarni lody inspirowane serialem. Gra o Tron na słodko!
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/ice-dream.png)
źródło: facebook.com/IceDreamPolska
Outlet Nexterio – płytki ceramiczne
Outlet Nexterio, który oferuje płytki, zaprezentował grafikę stworzoną z dystansem. Widnieje nam niej bowiem sala tronowa. Rodem z XXI wieku ;)
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/nextiro.png)
źródło: facebook.com/Nexterio
Koleje Łódzkie
ŁKA, czyli Łódzka Kolej Aglomeracyjna udostępniła na Twitterze post skierowany do fanów serialu. Poinformowano w nim, że w pociągach skorzystamy z WiFi, a więc obejrzenie nowego sezonu będzie możliwe.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/LKA.png)
źródło: twitter.com/KolejLodzkie
Cyber Rescue
Przy okazji premiery firma Cyber Rescue oferująca usługi cyberbezpieczeństwa, przypomniała internautom o oglądaniu materiałów z oficjalnych źródeł. Dzięki temu unikniemy zagrożeń i nadejścia wirusa.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/cyberrescue.png)
źródło: twitter.com/cyber_rescue
NeoNail
Marka lakierów hybrydowych NaoNail wykorzystała zaś premierę do reklamy o swojej nowej kolekcji – Liberte.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/04/neonail.png)
źródło: facebook.com/NeoNailPL
A czy Wy trafiliście na jakieś posty poświęcone GoT?