reklama
Już dziś, w poniedziałek 15 kwietnia, premierę będzie miał ósmy, finałowy sezon “Gry o Tron”. Serial stał się na tyle popularny, że każdorazowo wzbudzał wiele emocji. Użytkownicy wyczekiwali tego, co wydarzy się w kolejnych odcinkach i jak rozwinie się akcja.
W Polsce produkcja ma także wielu fanów i jest to na tyle ważne wydarzenie, że jego premiera skłoniła marki do aktywności w social media.
Kto zasiądzie na Żelaznym Tronie?
LOT Polish Airlines
Polskie Linie Lotnicze LOT opublikowały grafikę przedstawiającą jeden z samolotów linii, na którym widoczny jest cień smoka z GoT.
DKMS
W zestawieniu warto uwzględnić również Fundację DKMS, która postanowiła wykorzystać premierę nowego sezonu ekranizacji bestsellera w niezwykle szlachetny sposób. Za pomocą dedykowanej grafiki zachęcają do “naszpikowania się wiedzą” i rejestracji jako dawca szpiku kostnego.
Żabka
Na fanpage Żabki dotarli zaś biali wędrowcy. Sieć sklepów wykorzystała lody Big Milk do kreacji dedykowanej grafiki.
xkom
Na profilu xkom na Facebooku oraz na Twitterze pojawił się post, w którym zachęcono odbiorców do wskazania najlepszego krzesła, na jakie natrafili w grach.
KFC
KFC postanowiło z kolei na wzór GoT rozwinąć swój skrót. Zaprezentowano go jako Kaleczyć Flirtować Całować.
Ballantine’s
Ballantine’s wie już, kto zostanie następcą tronu. ;)
Doradca Smaku
Serwis marki Prymat – Doradca Smaku – zaprezentował zaś grillowy tron i przypomniał, że sezon na grillowanie nadchodzi!
Ice Dream Polska
Ice Dream zapewniło, że w dniu premiery znajdziemy w lodziarni lody inspirowane serialem. Gra o Tron na słodko!
Outlet Nexterio – płytki ceramiczne
Outlet Nexterio, który oferuje płytki, zaprezentował grafikę stworzoną z dystansem. Widnieje nam niej bowiem sala tronowa. Rodem z XXI wieku ;)
Koleje Łódzkie
ŁKA, czyli Łódzka Kolej Aglomeracyjna udostępniła na Twitterze post skierowany do fanów serialu. Poinformowano w nim, że w pociągach skorzystamy z WiFi, a więc obejrzenie nowego sezonu będzie możliwe.
Cyber Rescue
Przy okazji premiery firma Cyber Rescue oferująca usługi cyberbezpieczeństwa, przypomniała internautom o oglądaniu materiałów z oficjalnych źródeł. Dzięki temu unikniemy zagrożeń i nadejścia wirusa.
NeoNail
Marka lakierów hybrydowych NaoNail wykorzystała zaś premierę do reklamy o swojej nowej kolekcji – Liberte.
A czy Wy trafiliście na jakieś posty poświęcone GoT?