X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„Gra o Tron” opanowała social media. Co przygotowały marki w Polsce?

Z okazji premiery finałowego sezonu "Gry o Tron", marki w Polsce przygotowały specjalne posty. Co pojawiło się na profilach LOT, KFC, Ballantine's, xkom czy DKMS?

„Gra o Tron” opanowała social media. Co przygotowały marki w Polsce?fot.YouTube

reklama

Już dziś, w poniedziałek 15 kwietnia, premierę będzie miał ósmy, finałowy sezon „Gry o Tron”. Serial stał się na tyle popularny, że każdorazowo wzbudzał wiele emocji. Użytkownicy wyczekiwali tego, co wydarzy się w kolejnych odcinkach i jak rozwinie się akcja.

W Polsce produkcja ma także wielu fanów i jest to na tyle ważne wydarzenie, że jego premiera skłoniła marki do aktywności w social media.

Kto zasiądzie na Żelaznym Tronie?

LOT Polish Airlines

Polskie Linie Lotnicze LOT opublikowały grafikę przedstawiającą jeden z samolotów linii, na którym widoczny jest cień smoka z GoT.

źródło: facebook.com/PllLOT

DKMS

W zestawieniu warto uwzględnić również Fundację DKMS, która postanowiła wykorzystać premierę nowego sezonu ekranizacji bestsellera w niezwykle szlachetny sposób. Za pomocą dedykowanej grafiki zachęcają do „naszpikowania się wiedzą” i rejestracji jako dawca szpiku kostnego.

źródło: facebook.com/fundacja.dkms.polska

Żabka

Na fanpage Żabki dotarli zaś biali wędrowcy. Sieć sklepów wykorzystała lody Big Milk do kreacji dedykowanej grafiki.

źródło: facebook.com/zabkapolska

xkom

Na profilu xkom na Facebooku oraz na Twitterze pojawił się post, w którym zachęcono odbiorców do wskazania najlepszego krzesła, na jakie natrafili w grach.

źródło: facebook.com/xkompl

KFC

KFC postanowiło z kolei na wzór GoT rozwinąć swój skrót. Zaprezentowano go jako Kaleczyć Flirtować Całować.

źródło: facebook.com/kfcpolska

Ballantine’s

Ballantine’s wie już, kto zostanie następcą tronu. ;)

źródło: facebook.com/BallantinesPoland/

Doradca Smaku

Serwis marki Prymat – Doradca Smaku – zaprezentował zaś grillowy tron i przypomniał, że sezon na grillowanie nadchodzi! 

źródło: facebook.com/DoradcaSmaku

Ice Dream Polska

Ice Dream zapewniło, że w dniu premiery znajdziemy w lodziarni lody inspirowane serialem. Gra o Tron na słodko!

źródło: facebook.com/IceDreamPolska

Outlet Nexterio – płytki ceramiczne

Outlet Nexterio, który oferuje płytki, zaprezentował grafikę stworzoną z dystansem. Widnieje nam niej bowiem sala tronowa. Rodem z XXI wieku ;)

 

źródło: facebook.com/Nexterio

Koleje Łódzkie

ŁKA, czyli Łódzka Kolej Aglomeracyjna udostępniła na Twitterze post skierowany do fanów serialu. Poinformowano w nim, że w pociągach skorzystamy z WiFi, a więc obejrzenie nowego sezonu będzie możliwe.

źródło: twitter.com/KolejLodzkie

Cyber Rescue

Przy okazji premiery firma Cyber Rescue oferująca usługi cyberbezpieczeństwa, przypomniała internautom o oglądaniu materiałów z oficjalnych źródeł. Dzięki temu unikniemy zagrożeń i nadejścia wirusa.

źródło: twitter.com/cyber_rescue

NeoNail

Marka lakierów hybrydowych NaoNail wykorzystała zaś premierę do reklamy o swojej nowej kolekcji – Liberte.

źródło: facebook.com/NeoNailPL

A czy Wy trafiliście na jakieś posty poświęcone GoT?


Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail