X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

“Gra o Tron” opanowała social media. Co przygotowały marki w Polsce?

Z okazji premiery finałowego sezonu "Gry o Tron", marki w Polsce przygotowały specjalne posty. Co pojawiło się na profilach LOT, KFC, Ballantine's, xkom czy DKMS?

“Gra o Tron” opanowała social media. Co przygotowały marki w Polsce?fot.YouTube

reklama


Już dziś, w poniedziałek 15 kwietnia, premierę będzie miał ósmy, finałowy sezon “Gry o Tron”. Serial stał się na tyle popularny, że każdorazowo wzbudzał wiele emocji. Użytkownicy wyczekiwali tego, co wydarzy się w kolejnych odcinkach i jak rozwinie się akcja.

W Polsce produkcja ma także wielu fanów i jest to na tyle ważne wydarzenie, że jego premiera skłoniła marki do aktywności w social media.

Kto zasiądzie na Żelaznym Tronie?

LOT Polish Airlines

Polskie Linie Lotnicze LOT opublikowały grafikę przedstawiającą jeden z samolotów linii, na którym widoczny jest cień smoka z GoT.

źródło: facebook.com/PllLOT

DKMS

W zestawieniu warto uwzględnić również Fundację DKMS, która postanowiła wykorzystać premierę nowego sezonu ekranizacji bestsellera w niezwykle szlachetny sposób. Za pomocą dedykowanej grafiki zachęcają do “naszpikowania się wiedzą” i rejestracji jako dawca szpiku kostnego.

źródło: facebook.com/fundacja.dkms.polska

Żabka

Na fanpage Żabki dotarli zaś biali wędrowcy. Sieć sklepów wykorzystała lody Big Milk do kreacji dedykowanej grafiki.

źródło: facebook.com/zabkapolska

xkom

Na profilu xkom na Facebooku oraz na Twitterze pojawił się post, w którym zachęcono odbiorców do wskazania najlepszego krzesła, na jakie natrafili w grach.

źródło: facebook.com/xkompl

KFC

KFC postanowiło z kolei na wzór GoT rozwinąć swój skrót. Zaprezentowano go jako Kaleczyć Flirtować Całować.

źródło: facebook.com/kfcpolska

Ballantine’s

Ballantine’s wie już, kto zostanie następcą tronu. ;)

źródło: facebook.com/BallantinesPoland/

Doradca Smaku

Serwis marki Prymat – Doradca Smaku – zaprezentował zaś grillowy tron i przypomniał, że sezon na grillowanie nadchodzi! 

źródło: facebook.com/DoradcaSmaku

Ice Dream Polska

Ice Dream zapewniło, że w dniu premiery znajdziemy w lodziarni lody inspirowane serialem. Gra o Tron na słodko!

źródło: facebook.com/IceDreamPolska

Outlet Nexterio – płytki ceramiczne

Outlet Nexterio, który oferuje płytki, zaprezentował grafikę stworzoną z dystansem. Widnieje nam niej bowiem sala tronowa. Rodem z XXI wieku ;)

 

źródło: facebook.com/Nexterio

Koleje Łódzkie

ŁKA, czyli Łódzka Kolej Aglomeracyjna udostępniła na Twitterze post skierowany do fanów serialu. Poinformowano w nim, że w pociągach skorzystamy z WiFi, a więc obejrzenie nowego sezonu będzie możliwe.

źródło: twitter.com/KolejLodzkie

Cyber Rescue

Przy okazji premiery firma Cyber Rescue oferująca usługi cyberbezpieczeństwa, przypomniała internautom o oglądaniu materiałów z oficjalnych źródeł. Dzięki temu unikniemy zagrożeń i nadejścia wirusa.

źródło: twitter.com/cyber_rescue

NeoNail

Marka lakierów hybrydowych NaoNail wykorzystała zaś premierę do reklamy o swojej nowej kolekcji – Liberte.

źródło: facebook.com/NeoNailPL

A czy Wy trafiliście na jakieś posty poświęcone GoT?

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail