![TikTok odkrywa karty – szczegóły nowych formatów reklam TikTok odkrywa karty – szczegóły nowych formatów reklam](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F06%2Ftik-tok-reklamy-1.jpg&q=90&w=795&zc=1)
Cztery nowe formaty
- Brand Takeover – reklama pojawiająca się tuż po otworzeniu aplikacji,
- źródło: media.wec24.pl
- In-Feed Video – pełnoekranowe wideo w sekcji “Dla Ciebie”,
źródło: media.wec24.pl
- Hashtag Challenge – stworzenie własnego hashtag challenge przez markę oraz dedykowanej mu strony,
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/06/hashtag-challenge.png)
źródło: media.wec24.pl
- Branded Effects – tworzenie specjalnych filtrów twarzy przez marki, we własnym zakresie.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2019/06/brand-effects.png)
źródło: media.wec24.pl
Marketerzy dostali do ręki potężne narzędzia do kreowania wizerunku i angażowania fanów. Dzięki współpracy z wydawcą aplikacji poznaliśmy szczegóły formatów i wiemy dokładnie, w jaki sposób będą działać i jak będą mierzone ich wyniki. W kampaniach marketingowych można już wykorzystać nowe rozwiązania, które wzmocnią ich efekt – Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji GetHero.
2,1 mln użytkowników w Polsce
Wprowadzanie nowych narzędzi przez firmę Bytedance jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie marketerów platformą. Zgodnie z najnowszymi danymi TikTok ma w Polsce miesięcznie 2,1 miliona aktywnych użytkowników, a łączna ilość wyświetleń filmów każdego miesiąca przekracza już 6 miliardów.
Źródło: informacja prasowa GetHero