reklama
Twitter otwiera się na użytkowników systemu operacyjnego iOS. Od teraz, daje im możliwość wyszukiwań Direct Message (DM). W jaki sposób to działa, co konkretnie można wyszukać za pomocą tej funkcji i skąd taka decyzja Twittera?
Testy Twittera
Próby i testy, które przeszła funkcja DM na Twitterze okazała się być na tyle dobrym rozwiązaniem, że serwis społecznościowy postanowił ją wprowadzić dla użytkowników iOS.
Umożliwi ona wyszukiwanie za pomocą wpisania nazwy, a także wyświetlenia wszystkich wiadomości DM, którzy za pomocą nicku zostali odnalezieni.
Niestety, na ten moment nie można wyszukiwać wiadomości za pomocą wpisania treści wiadomości, a jedynie po rozmówcy.
Soul searching? Hard. DM searching? Easy! Go ahead and try out the new DM search bar. We’re testing it out on iOS and web with your most recent DMs. pic.twitter.com/vwGlBjz4B5
— Twitter (@Twitter) August 14, 2019
Wyszukiwanie DM a funkcjonalność
Na pytanie o funkcjonalność każdy na pewno odpowie inaczej. Powód jest prosty – każdy wyszukuje na serwisie zupełnie inne rzeczy. Pomimo tego, że ograniczona jest opcja wyszukiwań za pomocą wpisania treści wiadomości, to wciąż możemy szukać użytkowników po nazwie.
Jednak, jak podaje serwis socialmediatoday.com, Twitter aktualnie przeprowadza testy nowych możliwości wyszukiwań DM. Docelowo, właśnie dzięki nim, będzie można zlokalizować dowolną treść, tweety, obrazi i linki, także te udostępniane w wiadomościach. Oto jak będzie wyglądała rozwinięta funkcja:
Strategia promocyjna wyszukiwań DM Twittera
Serwis społecznościowy planuje wprowadzenie wyszukiwań Direct Message od roku 2016. Niestety, ta funkcja nie przyjęła się tak dobrze, jak inne możliwości, które oferuje Twitter. Niżej zamieszczamy dowód:
Get faster and easier help from businesses. Try it now with @EvernoteHelps and @PizzaHut. #CarpeDM pic.twitter.com/T8vHnLESEM
— Twitter Marketing (@TwitterMktg) November 1, 2016
Miejmy nadzieję, ze tym razem zostanie ona odpowiednio rozszerzona i wypromowana przez Twittera. Nowa funkcja może sprawdzić się zwłaszcza jako narzędzie, które ułatwi pracę osobom w branży marketingowej, ale również umili czas spędzony na serwisie społecznościowym zwykłym użytkownikom.
Co myślicie o wyszukiwaniach DM na Twitterze? Korzystalibyście z takiej możliwości?