reklama
Mówią, że w dobie internetu, telewizja to przeżytek. Najwidoczniej z tym poglądem nie zgadza się Twitter, który przypomina o tym, kiedy w TV pojawiają się Twoje ulubione programy. W dodatku, właśnie teraz ulepszył tę funkcję. W jaki sposób?
Nowa aktualizacja
O nowej aktualizacji, kilka dni temu, poinformował Mat Navarra na swoim Twitterze. Zamieścił taki oto komunikat:
New? Twitter ‘set reminder’ feature in a tweet.
Option shows up on tv show event page in Twitter too. 👇👀 pic.twitter.com/I5u6TiUx4d
— Matt Navarra (@MattNavarra) 20 stycznia 2020
Jak widać na powyższym komunikacie, zmienił się format przycisku, który spełnia rolę CTA. I tak, pod tweetem, pojawia się napis “przypomnienie”. Co ciekawe, dokładnie ten sam format został dodany do stron z wydarzeniami.
I chociaż wydaje się, że Twitter dobrowolnie wspiera telewizję, tak naprawdę właśnie w ten sposób zachęca swoich użytkowników do zwiększenia częstotliwości tweetów.
Dlaczego akurat telewizja?
Pyta
Reklama
nie wbrew pozorom nie jest trudne. Wiele osób, które decyduje się na spędzenie czasu z rodziną i wspólne oglądanie telewizji, albo nawet robią to samodzielnie, w tym samym czasie trzymają w ręce smartfon. Co na nim robią? Oczywiście przeglądają media społecznościowe. Co więcej, wykazały to również badania, których wyniki przedstawimy poniżej:
Widoczne jest zatem to, że Twitter chce wyjść na przeciw oczekiwaniom użytkowników. Serwis socialmediatoday.com, twierdzi nawet, iż jest to próba integracji serwisu społecznościowego z telewizją. Według nas, takie wsparcie jest dużo lepsze, niż na przykład rozwiązanie Instagrama z IGTV. W dodatku, jest realną odpowiedzią na potrzeby społeczności tego serwisu społecznościowego. W dodatku, zachęca również do wchodzenia w interakcję i zwiększenia częstotliwości tweetów. I jak to mówią: wilk syty i owca cała!
Reklama