X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak influencerzy powinni wykorzystać swój “influence” w czasach pandemii?

W jaki sposób influencerzy mogą spożytkować swoje zasięgi w social media?

Jak influencerzy powinni wykorzystać swój “influence” w czasach pandemii?źródło: unsplash.com

O fenomenie influencerów i ich niebagatelnym wpływie na odbiorców pisaliśmy nie raz. Można mówić wiele dobrego, jak i złego. Są tylko ludźmi, więc jak każdy z nas, popełniają błędy i nie zawsze należycie wykorzystują swoje zasięgi. A za ich treściami podążają setki tysięcy, a nawet miliony użytkowników. Dlatego teraz, gdy wszyscy musimy pozostać w domach i wspierać w ten sposób walkę z epidemią, oni także mogą wykorzystać je w społecznie ważnym celu. W jaki sposób?

Poczucie odpowiedzialności

Wciąż nie wszyscy mamy świadomość ryzyka i konieczności zadbania o bezpieczeństwo nasze oraz bliskich. Media społecznościowe są naturalnym środowiskiem ludzi młodych, dlatego bombardowanie ich przekazami o tym, dlaczego tak ważne jest, aby zostali w domu może sprawić, że kilkukrotnie zastanowią się zanim przekroczą próg mieszkania. Przekaz na profilach influencerów będzie miał dla wielu z nich większe znaczenie, niż apele przedstawicieli władz.

Codzienne relacje twórców internetowych z izolacji uświadamiają, że podjęcie takich kroków jest niezbędne. To wielki test zbiorowej odpowiedzialności. Wszyscy, także i ci, których z zainteresowanie obserwujemy na ekranie telefonu, znajdujemy się w takiej samej sytuacji, bo ich źródła dochodu, czyli współprace z markami, zostały zawieszone lub całkowicie odwołane.

Z pewnością wielokrotnie twórcom internetowym udało się jednak zachęcić nas do zakupu produktu lub zainteresować daną usługą. Są przekonujący i potrafią trafić do swojej grupy odbiorców. Dlatego tym razem influencerzy mogą pomóc we wzmocnieniu poczucia odpowiedzialności.

źródło: unsplash.com

Doskonałym przykładem budowania poczucia odpowiedzialności jest włoska biznesmowan modowa, modelka i influencerka, Chiarra Ferragni. Mieszka ona w kraju, który niewątpliwie bardzo dotkliwie odczuwa efekty pandemii koronawirusa. Jej fani z pewnością pamiętają rozmach jej ślubu, którym w 2018 żył całym internet. Tym bardziej warto docenić to, w jaki sposób promuje ona teraz walkę z koronawirusem i konieczność pozostania w domu.

W zorganizowanej przez nią zbiórce na gofundme.com udało się zebrać prawie 4,5 miliona euro na włoską służbę zdrowia! Ferragni wraz z mężem przyłącza się do codziennych śpiewów na balkonach, które jednoczą Włochów. Drugie urodziny jej syna świętowała inaczej niż dotychczas wszelkie tego typu okazje – skromnie, w domu, z własnoręcznie upieczonym tortem. Co więcej, jej mąż Fedez zorganizował za pomocą relacji live na Instagramie koncert z Andrea Bocellim z dedykacją dla wszystkich tych, którzy każdego dnia poświęcają się walcząc o zdrowie i życie. Influencerka to doskonały przykład na to, w jaki sposób można przekuć milionowe zasięgi we wsparcie w tym trudnym czasie.

Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 78% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail