X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram zarekomenduje treści poprawiające samopoczucie

Instagram wprowadził sekcję przewodnik, która usprawni znalezienie porad i wskazówek od profili, osób i organizacji, które będą wsparciem w czasie pandemii.

Instagram zarekomenduje treści poprawiające samopoczucieźródło: unsplash.com

reklama


Zainspirowany Pinterestem Instagram wprowadził sekcję Guide, czyli miejsce, gdzie zebrane będą dostosowane do nas rekomedancje. Co konkretnie tam znajdziemy?

Dobre samopoczucie przede wszystkim

Nowa funkcja, o czym czytamy na blogu Instagrama, znajdzie się pomiędzy kafelkiem oznaczającym nasze posty, a tym, gdzie zostaliśmy oznaczeni przez inne profile.

źródło: instagram.com

“Przewodnik” ma pomóc odkrywać rekomendacje, wskazówki i inne treści od twoich ulubionych twórców czy obserwowanych przez Ciebie profili. Jednak na samym początku, Instagram posłuży się tą funkcją w celu pomocy zachowania dobrego samopoczucia przez użytkowników. Wszystko dlatego, że obecnie dużo osób zmaga się ze skutkami społecznymi pandemii wirusa COVID-19. Natomiast w dalszych etapach, powinniśmy spodziewać się rozwoju tej funkcji i zobaczymy tam rekomendacje produktów, usług itd. Co ciekawe, Instagram zapewnił nas o dostępie do funkcji na karcie Eksploruj w ciągu najbliższego tygodnia.

Nowa szansa dla marek i influencerów?

Instagram nie poprzestanie jedynie na treściach wspierających dobre samopoczucie. Specjaliści przewidują, że w przyszłości pojawią się tu też polecenia produktów czy usług. W związku z tym, ponownie na tym medium społecznościowym pojawiła się funkcja zadowalająca zarówno influencerów, jak też marki. Użytkownik będzie mógł bowiem w przyszłości znacznie szybciej dotrzeć do produktu reklamowanego przez obserwowany przez siebie profil. Jedyne co będzie musiał zrobić, to kliknąć w ikonę znajdującą się nad zdjęciami, pomiędzy oznaczeniami a dodanymi przez siebie postami. Co więcej, taki krok można też uznać za chęć zdjęcia z piedestału Pinteresta – również stosującego podobne praktyki. I musimy przyznać, że jesteśmy bardzo ciekawi zarówno rozwoju Instagrama na tym polu oraz odpowiedzi Pinteresta w postaci zupełnie nowej usługi.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail