
reklama
W weekend na Twitterze rozpoczęto ciekawą akcję “In Poland we don’t say…”, w ramach której użytkownicy publikowali tweety z różnymi polskimi powiedzeniami. Pojawiło się wśród nich wiele zabawnych treści, które odnosiły się do naszej kultury, zwyczajów, tekstów piosenek czy po prostu życia codziennego.
Akcja cieszy się na tyle dużą popularnością, że w weekend pojawiła się w trendach na Twitterze, a teraz przeniosła się także do innych serwisów społecznościowych, m.in. na Facebooka i Instagrama. Nic więc dziwnego, że niektóre marki nie pozostały na to obojętne.
Ze względu na czas reakcji trudno jest nazwać wszystkie posty marek przykładami Real Time Marketingu, jednakże zebraliśmy dla Was te, które pojawiły się na ich profilach w social media.
Lidl Polska

źródło: facebook.com/lidlpolska
mBank

źródło: facebook.com/mBank.Polska
Porta

źródło: facebook.com/porta.otworzsiena
Hebe

źródło: facebook.com/hebe
Traficar

źródło: facebook.com/traficarpl
ING Polska

źródło: facebook.com/INGPolska
Domodi

źródło: facebook.com/domodi
Bezmięsny

źródło: facebook.com/bezmiesny
Sklepy abc

źródło: facebook.com/abcsklepy
Koleje Małopolskie

źródło: facebook.com/KolejeMalopolskie
morele.net

źródło: facebook.com/morele.net
Ole Ole.pl

źródło: facebook.com/OleOlepl
eFortuna.pl

źródło: facebook.com/eFortunaPL
Łowicz

źródło: facebook.com/LowiczSamoNajlepsze
Wydawnictwo Otwarte

źródło: facebook.com/WydawnictwoOtwarte
Bolt

źródło: instagram.com/bolt_poland
Miss Sporty

źródło: instagram.com/misssportypl
Misie szumisie

źródło: instagram.com/misie_szumisie
Monika Kamińska

źródło: instagram.com/monikakaminska_official
Który post marki przypadł Wam najbardziej do gustu? ;-)