reklama
W weekend na Twitterze rozpoczęto ciekawą akcję “In Poland we don’t say…”, w ramach której użytkownicy publikowali tweety z różnymi polskimi powiedzeniami. Pojawiło się wśród nich wiele zabawnych treści, które odnosiły się do naszej kultury, zwyczajów, tekstów piosenek czy po prostu życia codziennego.
Akcja cieszy się na tyle dużą popularnością, że w weekend pojawiła się w trendach na Twitterze, a teraz przeniosła się także do innych serwisów społecznościowych, m.in. na Facebooka i Instagrama. Nic więc dziwnego, że niektóre marki nie pozostały na to obojętne.
Ze względu na czas reakcji trudno jest nazwać wszystkie posty marek przykładami Real Time Marketingu, jednakże zebraliśmy dla Was te, które pojawiły się na ich profilach w social media.
Lidl Polska
mBank
Porta
Hebe
Traficar
ING Polska
Domodi
Bezmięsny
Sklepy abc
Koleje Małopolskie
morele.net
Ole Ole.pl
eFortuna.pl
Łowicz
Wydawnictwo Otwarte
Bolt
Miss Sporty
Misie szumisie
Monika Kamińska
Który post marki przypadł Wam najbardziej do gustu? ;-)