X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Forecast – aplikacja do zadawania pytań od Facebooka

Forecast to nowa aplikacja od Facebooka, dzięki której możemy zadawać pytania odnośnie przyszłych wydarzeń. Poznajcie ją bliżej!

Forecast – aplikacja do zadawania pytań od Facebookaźródło: shutterstock.com

reklama


Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Facebooka od zespołu NPE. Jeszcze w wersji beta, chociaż gigant ma najwyraźniej co do niej ogromne oczekiwania.

I tu nasuwa się pytanie…

I bardzo dobrze! Bo właśnie do tego będzie nam służyła aplikacja, którą niedawno na swoim blogu przedstawił Facebook. Forecast, bo o niej mowa, ma nam pomóc w rozwoju dyskusji i dowiadywaniu się nowych rzeczy. Wszystko dzięki odbyciu mądrych i kulturalnych dyskusji. Na czym dokładniej będzie ona polegała? Otóż, aplikacja pozwoli nam zadawać pytania i zbierać za nie odpowiednie punkty. Gdy zadasz pytanie, zostanie ono przekazane społeczności, a następnie odpowiednio moderowane przez Facebooka.

Zatem możliwe stanie się przeprowadzenie dyskusji, np. o przyszłości, za pomocą odpowiedzi pozostałych użytkowników. Każdy użytkownik tej aplikacji dostanie też dostęp do odpowiednich statystyk i analiz. Wszystko po to, aby posiadał ogólny obraz całej dyskusji.

źródło: npe.fb.com

Kolejna aplikacja od Facebooka. Potrzebna?

Ze wszystkimi aplikacjami jest tak, że albo przypadną do gustu użytkownikom, albo wręcz przeciwnie. Facebook zapewnia natomiast, że w dobie braku dotarcia do pewnych, prawdziwych informacji, jest ona jak najbardziej potrzebna. Gigant na blogu wspomina o testach w grupie pracowników. Mieli oni być nią zachwyceni, ponieważ nauczyli się od siebie nowych rzeczy, czego i nam życzy serwis społecznościowy. Natomiast internauci w USA uważają ją za totalnie niepotrzebną ze względu na to, że w zasadzie niewiele różni się ona od możliwości, jakie mamy na samym serwisie. Boją się również powtarzalności tych samych pytań. Jednak musimy pamiętać o punktach, które będą nam przydzielane za pytania oryginalne. Równie ciekawa też może wydać się szansa zrozumienia społeczności i tego, w jaki sposób ludzie patrzą na przyszłe wydarzenia. Czasami warto bowiem wiedzieć, czy nasze zdanie dotyczące przyszłości podziela zdecydowana większość, czy mniejszość użytkowników internetu.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail