reklama
LinkedIn udoskonala się na naszych oczach. Na początek skupił się na osobach poszukujących pracy i szkoleniach dla nich, a teraz przyszedł czas na szybkie tworzenie postów. Oto, jak będzie wyglądała nowa funkcja.
Opcja ułatwiająca publikację
Na początku tego roku na LinkedInie pojawiła się funkcja oznaczenia publikowanego posta. Wyglądało to w następujący sposób:
Wtedy do wyboru były cztery opcje: Udostępnienie o poszukiwaniu pracownika, znalezienie eksperta, świętowanie z nowym członkiem teamu lub dodanie dokumentu. Teraz pojawiły się nieco inne:
I jak łatwo zauważyć, z pierwotnych opcji pozostało jedynie znalezienie eksperta. Obok tej pojawiły się jeszcze: świętowanie okazji, dodanie pracy, możliwość stworzenia ankiety, udostępnienie profilu i zaoferowanie pomocy. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli od razu oznaczyć cel ogłoszenia lub informacji publikowanych na serwisie społecznościowym LinkedIn.
W jaki sposób może nam to pomóc?
Przede wszystkim w dobie wirusa COVID-19, takie oznaczenie może okazać się pomocne dla osób szukających pracy lub tych, którzy na nowo chcą zbudować swój team. Nie zmienia to jednak faktu, że LinkedIn coraz bardziej chce pomagać ludziom w znalezieniu w tej kwestii, a w rezultacie, zniwelować szkodliwość gospodarczą powstałą dzięki koronawirusowi. I to zasługuje na uznanie, ponieważ jak do tej pory największa pomoc ze strony mediów społecznościowych. Miejmy więc nadzieję, że przyniesie ona rzeczywistą pomoc dla tych, którzy znaleźli się w nowej, niechcianej rzeczywistości.