X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn stworzył poradnik naprawczy dla firm po pandemii

Czas pandemii nie jest najłatwiejszy dla firm. Przedsiębiorcy pragną jej końca, chociaż powrót także wiąże się z wieloma niewiadomymi. Dlatego LinkedIn przygotował specjalny poradnik mający im pomóc.

LinkedIn stworzył poradnik naprawczy dla firm po pandemiiźródło: shutterstock.com

reklama


Końca pandemii nie widać. Chorych wciąż przybywa, podobnie jak problemów wielu firm. LinkedIn wiedząc o tym, postanowił ułatwić im nieco zadanie i przygotował specjalny poradnik na czas, gdy w końcu wszystko wróci do normy. Nowej normy.

Przewodnik w formie e-booka

Wydany przez LinkedIn przewodnik ma 12 stron. Omawia przy tym pięć najważniejszych kwestii, czyli: budowanie marki, planowanie strategiczne, zarządzanie zmianami, planowanie mediów oraz planowanie wiadomości. W każdym rozdziale znajdują się odpowiednie rady, w jaki sposób ożywić na nowo gospodarkę oraz ochronić firmę przed negatywnymi skutkami pandemii. W przewodniku znajdują się też sposoby na ocenienie swojej działalności po pandemii, a także rady ekspertów branżowych, dane, wskazówki oraz uwagi, na które firmy powinny zwrócić uwagę.

źródło: business.linkedin.com

Co ciekawe, serwis zajął się również przygotowaniem listy kontrolnej kampanii na LinkedIn, które przydadzą się zarówno po pandemii, jak również w innych okresach funkcjonowania przedsiębiorstwa.

źródło: business.linkedin.com

Jak widzimy wyróżnione zostały tu: identyfikacja wskaźników zgodna z celem kampanii marketingowej, przejrzenie wyników z 7 dni po jej uruchomieniu, śledzenie konwersji, użycie danych demograficznych, użycie statystyk i ulepszenie stawek itd.

 LinkedIn w służbie firmom

LinkedIn od samego początku trwania pandemii troszczy się o pracodawców, pracowników, osoby szukające pracy oraz firmy. Co więcej, ta pomoc wydaje się rzeczywiście nieść realny wpływ na poprawę zastanego stanu podczas panowania wirusa COVID-19. Pandemia nie jest najłatwiejszym czasem dla firm i gospodarek na całym świecie. Natomiast odpowiednie spojrzenie na pewne kwestie może poprawić ten czas, dy w końcu ona dobiegnie końca. Miejmy nadzieję więc, że jak najwięcej firm poradzi sobie z tym wyzwaniem najlepiej jak potrafi i przetrwa ten czas.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail