reklama
Końca pandemii nie widać. Chorych wciąż przybywa, podobnie jak problemów wielu firm. LinkedIn wiedząc o tym, postanowił ułatwić im nieco zadanie i przygotował specjalny poradnik na czas, gdy w końcu wszystko wróci do normy. Nowej normy.
Przewodnik w formie e-booka
Wydany przez LinkedIn przewodnik ma 12 stron. Omawia przy tym pięć najważniejszych kwestii, czyli: budowanie marki, planowanie strategiczne, zarządzanie zmianami, planowanie mediów oraz planowanie wiadomości. W każdym rozdziale znajdują się odpowiednie rady, w jaki sposób ożywić na nowo gospodarkę oraz ochronić firmę przed negatywnymi skutkami pandemii. W przewodniku znajdują się też sposoby na ocenienie swojej działalności po pandemii, a także rady ekspertów branżowych, dane, wskazówki oraz uwagi, na które firmy powinny zwrócić uwagę.
Co ciekawe, serwis zajął się również przygotowaniem listy kontrolnej kampanii na LinkedIn, które przydadzą się zarówno po pandemii, jak również w innych okresach funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Jak widzimy wyróżnione zostały tu: identyfikacja wskaźników zgodna z celem kampanii marketingowej, przejrzenie wyników z 7 dni po jej uruchomieniu, śledzenie konwersji, użycie danych demograficznych, użycie statystyk i ulepszenie stawek itd.
LinkedIn w służbie firmom
LinkedIn od samego początku trwania pandemii troszczy się o pracodawców, pracowników, osoby szukające pracy oraz firmy. Co więcej, ta pomoc wydaje się rzeczywiście nieść realny wpływ na poprawę zastanego stanu podczas panowania wirusa COVID-19. Pandemia nie jest najłatwiejszym czasem dla firm i gospodarek na całym świecie. Natomiast odpowiednie spojrzenie na pewne kwestie może poprawić ten czas, dy w końcu ona dobiegnie końca. Miejmy nadzieję więc, że jak najwięcej firm poradzi sobie z tym wyzwaniem najlepiej jak potrafi i przetrwa ten czas.