![LinkedIn stworzył poradnik naprawczy dla firm po pandemii LinkedIn stworzył poradnik naprawczy dla firm po pandemii](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F07%2Flinkedin-po-covid.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Końca pandemii nie widać. Chorych wciąż przybywa, podobnie jak problemów wielu firm. LinkedIn wiedząc o tym, postanowił ułatwić im nieco zadanie i przygotował specjalny poradnik na czas, gdy w końcu wszystko wróci do normy. Nowej normy.
Przewodnik w formie e-booka
Wydany przez LinkedIn przewodnik ma 12 stron. Omawia przy tym pięć najważniejszych kwestii, czyli: budowanie marki, planowanie strategiczne, zarządzanie zmianami, planowanie mediów oraz planowanie wiadomości. W każdym rozdziale znajdują się odpowiednie rady, w jaki sposób ożywić na nowo gospodarkę oraz ochronić firmę przed negatywnymi skutkami pandemii. W przewodniku znajdują się też sposoby na ocenienie swojej działalności po pandemii, a także rady ekspertów branżowych, dane, wskazówki oraz uwagi, na które firmy powinny zwrócić uwagę.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/07/poradnik.png)
źródło: business.linkedin.com
Co ciekawe, serwis zajął się również przygotowaniem listy kontrolnej kampanii na LinkedIn, które przydadzą się zarówno po pandemii, jak również w innych okresach funkcjonowania przedsiębiorstwa.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/07/poradnik-2.png)
źródło: business.linkedin.com
Jak widzimy wyróżnione zostały tu: identyfikacja wskaźników zgodna z celem kampanii marketingowej, przejrzenie wyników z 7 dni po jej uruchomieniu, śledzenie konwersji, użycie danych demograficznych, użycie statystyk i ulepszenie stawek itd.
LinkedIn w służbie firmom
LinkedIn od samego początku trwania pandemii troszczy się o pracodawców, pracowników, osoby szukające pracy oraz firmy. Co więcej, ta pomoc wydaje się rzeczywiście nieść realny wpływ na poprawę zastanego stanu podczas panowania wirusa COVID-19. Pandemia nie jest najłatwiejszym czasem dla firm i gospodarek na całym świecie. Natomiast odpowiednie spojrzenie na pewne kwestie może poprawić ten czas, dy w końcu ona dobiegnie końca. Miejmy nadzieję więc, że jak najwięcej firm poradzi sobie z tym wyzwaniem najlepiej jak potrafi i przetrwa ten czas.