X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kim będzie konsument za kilka lat? Zbliża się konferencja Next Day – Consumer of the Future

W skutek pandemii zmienił się konsument i jego potrzeby. Dzięki konferencji Next Day dowiemy się, jak do niego dotrzeć i za jakimi trendami aktualnie podążać.

Kim będzie konsument za kilka lat? Zbliża się konferencja Next Day – Consumer of the Futureźródło: nextdaysummit.pl

reklama


Już wkrótce, 29 września konferencja Next Day – Consumer of the Future. Tematem przewodnim wydarzenia będzie konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc. Co czeka uczestników w ramach wydarzenia?

Program wydarzenia

Konferencja odbędzie się w czterech blokach: blok główny oraz trzy bloki tematyczne –  Handel, Food Service, Media Marketing.

Wydarzenie będzie multikanałowe. Zaoferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak:

Sesja live – podczas niej odbędą się rozmowy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.

Webinary live – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa – z sesją Q&A.

Treści VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.

Pokonferencyjny raport – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.

Takie połączenie pozwoli odbiorcom na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby.

Prelegenci Next Day

Prelegentami konferencji będą liderzy ze świata biznesu, w tym:

  • Piotr Grabowski, co-founder, FoodTech.ac;
  • Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat;
  • Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR;
  • Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups;
  • Michał Kreczmar, dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PWC, od ponad 20 lat w branży cyfrowej;
  • Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment;
  • Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy;
  • Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej;
  • Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska;
  • Grzegorz Wachowicz, head of sales and marketing, RTV Euro AGD;
  • Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP;
  • Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.

Rzeczywistość po pandemii

Eksperci będą prezentować wpływ pandemii koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem?

NEXT DAY to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całej polski. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych wystąpień i dyskusji, zapoznają się z biznesowymi metatrendami i kreatywnymi rozwiązaniami. Zaprezentowane inspiracje będą ich skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

źródło: materiały od organizatora

Organizatorzy

– Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – NEXT DAY to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra – dodaje Szczepańska.

Konferencja jest realizowana przez zespół doświadczonych dziennikarzy wydawnictwa VFP Communications Ltd., które jest częścią niemieckiego koncernu Deutscher Fachverlag – jednego z największych dostawców informacji branżowych w Niemczech i w całej Europie. VFP Communications jest wydawcą miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.

Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail