X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook pomoże nam w zrobieniu bezpiecznych zakupów na Święta

Facebook, dzięki współpracy z Better Business Bureau, zadba o bezpieczne zakupy użytkowników przed Świętami Bożego Narodzenia.

Facebook pomoże nam w zrobieniu bezpiecznych zakupów na Świętaźródło: shutterstock.com

reklama


Święta Bożego Narodzenia już za moment. Jednak przed nami dwa dni zachęcające do zrobienia zakupów, czyli Black Friday i Cyber Monday. Ponieważ wielokrotnie ktoś zostawał oszukiwany podczas przedświątecznej gorączki zakupów, Facebook postanowił podjąć odpowiednie kroki.

Współpraca giganta z BBB

Facebookowi zależy na tym, aby jak najprężniej rozwijać swój potencjał e-commerce. Natomiast, niestety na tej wyboistej drodze jest jedna, bardzo duża przeszkoda – brak zaufania. Aby to jak najbardziej zniwelizować, gigant podjął współpracę z Better Business Bureau. Jak sam przyznaje, współpracował już wcześniej z BBB w ramach kampanii “Kupuj bezpiecznie, kupuj mądrze!”. Natomiast od 24 listopada, aż do końca grudnia, na Facebooku i Instagramie będą pojawiały się potrzebne wskazówki zakupowe. Wszystko po to, aby użytkownik samodzielnie mógł wykryć naruszenia w tym temacie i unikać ich na tyle, na ile będzie to możliwe. Wskazówki te, to również efekt współpracy z BBB, czyli nowa kampania – „Kupuj bezpiecznie, kupuj inteligentnie”.

źródło: socialmediatoday.com

Kampania to nie wszystko

Kampania to nie jedyny efekt współpracy Facebooka z BBB. Serwis podpisał również umowę, aby zostać członkiem-założycielem BBB Corporate Trust Council. Firmy tam należące wspólnie szukają rozwiązań kluczowych problemów konsumenta i przedsiębiorstwa. Dodatkowo, Facebook nawiązał również współpracę z National Advertising Division. Umożliwi to gigantowi zachęcanie marketerów do bardziej etycznych działań, jak i budowaniu zaufania na linii konsument – reklamodawca. A jeżeli medium chce coś znaczyć na rynku e-commerce, takie rozwiązania wydają się być nie tylko słuszne, co konieczne. I być może rzeczywiście realnie wpłyną na zmniejszenie nadużyć podczas dokonywania zakupów online.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail