X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook pomoże nam w zrobieniu bezpiecznych zakupów na Święta

Facebook, dzięki współpracy z Better Business Bureau, zadba o bezpieczne zakupy użytkowników przed Świętami Bożego Narodzenia.

Facebook pomoże nam w zrobieniu bezpiecznych zakupów na Świętaźródło: shutterstock.com

reklama


Święta Bożego Narodzenia już za moment. Jednak przed nami dwa dni zachęcające do zrobienia zakupów, czyli Black Friday i Cyber Monday. Ponieważ wielokrotnie ktoś zostawał oszukiwany podczas przedświątecznej gorączki zakupów, Facebook postanowił podjąć odpowiednie kroki.

Współpraca giganta z BBB

Facebookowi zależy na tym, aby jak najprężniej rozwijać swój potencjał e-commerce. Natomiast, niestety na tej wyboistej drodze jest jedna, bardzo duża przeszkoda – brak zaufania. Aby to jak najbardziej zniwelizować, gigant podjął współpracę z Better Business Bureau. Jak sam przyznaje, współpracował już wcześniej z BBB w ramach kampanii “Kupuj bezpiecznie, kupuj mądrze!”. Natomiast od 24 listopada, aż do końca grudnia, na Facebooku i Instagramie będą pojawiały się potrzebne wskazówki zakupowe. Wszystko po to, aby użytkownik samodzielnie mógł wykryć naruszenia w tym temacie i unikać ich na tyle, na ile będzie to możliwe. Wskazówki te, to również efekt współpracy z BBB, czyli nowa kampania – „Kupuj bezpiecznie, kupuj inteligentnie”.

źródło: socialmediatoday.com

Kampania to nie wszystko

Kampania to nie jedyny efekt współpracy Facebooka z BBB. Serwis podpisał również umowę, aby zostać członkiem-założycielem BBB Corporate Trust Council. Firmy tam należące wspólnie szukają rozwiązań kluczowych problemów konsumenta i przedsiębiorstwa. Dodatkowo, Facebook nawiązał również współpracę z National Advertising Division. Umożliwi to gigantowi zachęcanie marketerów do bardziej etycznych działań, jak i budowaniu zaufania na linii konsument – reklamodawca. A jeżeli medium chce coś znaczyć na rynku e-commerce, takie rozwiązania wydają się być nie tylko słuszne, co konieczne. I być może rzeczywiście realnie wpłyną na zmniejszenie nadużyć podczas dokonywania zakupów online.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail