reklama
Jeżeli posiadasz konto firmowe na Instagramie, prawdopodobnie powinna ucieszyć Cię nowa opcja, która aktualnie jest w fazie testów. Dzięki niej bowiem, może usprawnić się Twoja komunikacja z konsumentem.
Najczęściej zadawane pytania
Obecnie Instagram testuje nową opcję dla kont biznesowych. Będzie ona związana z najczęściej zadawanymi pytaniami. Te z kolei, pojawią się, gdy użytkownik kliknie w wiadomość prywatną, do konkretnego konta biznesowego. O testach tych, poinformował nas na Twitterze niedawno jeden ze specjalistów, którego post udostępnił Matt Navarra.
Instagram has rolled out FAQs feature to more users
h/t @thenezvm pic.twitter.com/eCbsjMCDEb
— Matt Navarra (@MattNavarra) November 23, 2020
Jak łatwo wywnioskować z tego posta, marki będą mogły ustawić sobie cztery pytania, które będzie mógł wybrać użytkownik.
Dlaczego opcja ta wygląda znajomo?
Z tą opcją mogliśmy już spotkać się na Messengerze. Marki chętnie z niej korzystają, więc Facebook postanowił rozszerzyć ją również na Instagrama. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ już od jakiegoś czasu trwają przygotowania giganta do integracji wszystkich komunikatorów, jakie ma w swoim posiadaniu. Jednak, nie patrząc na ten aspekt, trzeba przyznać, że to jedna z bardziej przydatnych funkcji. Markom sprawdza się ona zwłaszcza podczas planowania wysyłki czy zwrotów.
Na tę chwilę nie wiemy kiedy wejdzie ona w życie. Natomiast możemy być pewni, że na testach się nie skończy. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt chęci wkroczenia na rynek e-commerce Facebooka.