źródło: materiały od organizatora Już w najbliższy czwartek, 25 marca, o godzinie 12:00 odbędzie się debata “Contentowa hossa w Polsce – w co i jak inwestować, by grać na właściwe wzrosty?”, które organizatorem jest Akademia Marketingu.
Temat debaty
Na początku 2021 roku ukazał się przełomowy raport 2020 Content Marketing and Content Distribution: Current State and Perspectives przygotowany przez International Content Marketing Forum. Przełomowy, ponieważ po raz pierwszy w tak szeroko zakrojonym badaniu (517 dyrektorów ds. marketingu reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa z dziewięciu europejskich krajów) padają bardzo konkretne wartości budżetów, które pozwalają ocenić skalę działań content marketingowych. To właśnie między innymi o tych liczbach będą rozmawiać uczestnicy panelu.
Na podstawie twardych danych, ale także zauważalnych przez branżę trendów, doświadczeni specjaliści, którzy od wielu lat budują rynek content marketingu w Polsce, spróbują pokazać, jak będzie wyglądał wzrost rynku content marketingu w Polsce.
Dyskusja ekspertów
W dyskusji wezmą udział:
- Piotr Chmielewski, Head of Premium Native Advertising, Polska Press
Od dwóch lat odpowiada w Polska Press za tworzenie przestrzeni biznesowej dla content marketingu w wydawnictwie, realizację kampanii i rozwój oferty Contentplus będącej kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w zakresie CM. Z rynkiem reklamy internetowej związany jestem od blisko 20 lat.
- Agnieszka Gajzler, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska, Digital Strategy&Development Director w TVN Discovery
Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital.
W poprzednich latch pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar.
- Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych.
- Tomasz Wileński, CEO Islay.Tech, Szef Grupy Roboczej IAB Badania IAB
Członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz członek badawczej grupy roboczej w IAB. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym.
- Jan Chechłacz, Digital Manager, AstraZeneca Pharma Poland
Od ponad 12 lat zajmuję się profesjonalnie marketingiem internetowym. Początkowo w ramach biura reklamy Grupy Wirtualna Polska (obecnie Wirtualna Polska Holding SA). Wraz z zespołem Akcji Specjalnych WP zrealizował kilkadziesiąt niestandardowych kampanii reklamowych, które w znaczymy stopniu opierały się o tworzenie dedykowanego “branded content” m.in. dla takich marek jak NIKE, Suzuki, Mastercard, Lind czy Skoda. W kolejnych latach związał się z branżą farmaceutyczną realizując setki projektów dla leków OTC, wyrobów medycznych oraz specjalistycznych kampanii do HCP (Health Care Practitioners). Obecnie pełni role Digital Managera dla AstraZeneca.
Debatę poprowadzi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse i redaktor naczelny SOCIALPRESS.
Udział w debacie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie Akademii Marketingu.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.