X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Clubhouse dodaje opcję płatności dla twórców

Aplikacja Clubhouse wprowadza opcje płatności dla twórców. To jeden z etapów wdrażania programu Creator First.

Clubhouse dodaje opcję płatności dla twórcówźródło: shutterstock.com

reklama


Jakiś czas temu Clubhouse poinformował, że chciałby wynagradzać pracę najchętniej wybieranych przez użytkowników twórców. Teraz natomiast, twórcy aplikacji postanowili wdrożyć swoje plany w życie.

Realizacja planów w programie Creator First

Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że Clubhouse postawił mocno na rozwój programu Creator First. W planach aplikacji, były również płatności dla tych twórców, którzy zdecydowanie wyróżniają się na tle pozostałych użytkowników. I właśnie teraz, pojawiła się taka możliwość, ponieważ uruchomiony została pierwszy sposób płatności w aplikacji Clubhouse.

clubhouse, platnosci

źródło: joinclubhouse.com

Na czym dokładnie miałoby to polegać? Otóż użytkownicy mogliby w ten sposób wspierać swoich ulubionych twórców. I chociaż na ten moment Clubhouse wybrał do testów jedynie małe grono osób tworzących treści, w przyszłości, co czytamy na stronie aplikacji, nie wklucza się wdrożenia tej opcji dla wszystkich.

Aby kogoś wesprzeć, wszystko co należy zrobić, to po prostu nacisnąć przycisk “wyślij pieniądze”, a następnie zarejestrować swoją kartę kredytową lub debetową. Co ciekawe, na tym etapie aplikacja przekazuje 100% przekazanej kwoty dla twórcy i nie pobiera z tego tytułu żadnych opłat.

Ratuj się jak możesz

Niektórzy tak szybkiego rozwoju sprawy upatrują w słabnącej popularności aplikacji. Wydaje się bowiem, że o Clubhouse zaczyna być już coraz ciszej. Co ciekawe, inne social media, w tym Facebook i LinkedIn, postawiły na rozwój pokojów audio. Zatem coraz trudniej jest twórcom przyciągnąć do siebie większe grono odbiorców i je utrzymać. Tym bardziej, że inne aplikacje dają taką możliwość wszystkim, a nie jak w przypadku Clubhouse, jedynie wybranym osobom, w dodatku z systemem operacyjnym iOS. Jednak czy to rozwiązanie wystarczy, aby zachęcić nowych i utrzymać obecnych użytkowników w aplikacji? Na to pytanie, najpewniej najlepiej odpowie nam czas.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail