X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Generowanie leadów – nowe rozwiązanie na TikToku

TikTok poinformował dziś o wprowadzeniu nowego rozwiązania, które umożliwia generowanie leadów. Jak wygląda taki proces?

Generowanie leadów – nowe rozwiązanie na TikTokuźródło: shutterstock.com

TikTok, by jeszcze bardziej wspomóc reklamodawców w osiąganiu wymiernych wyników z prowadzonych na platformie działań, wprowadza dziś nowe rozwiązanie. Jest nim generowanie leadów, które w łatwy sposób pomoże markom zdobyć nowych klientów i zwiększyć tym samym konwersję.

Generowanie leadów na TikToku

Proces generowania leadów rozpoczyna się od wypełnienia przez użytkownika TikToka formularza, w którym podaje swoje dane osobowe (takie jak imię, adres mailowy czy numer telefonu), dzięki czemu sygnalizuje marce zainteresowanie danym produktem bądź usługą. Dodatkowo, podstawowe informacje takie jak imię czy email, które użytkownicy TikToka przekazują podczas zakładania konta, mogą być automatycznie wypełnianie.

Podczas wypełniania formularza użytkownik otrzymuje informację o ochronie danych osobowych, które zbierane są wyłącznie na potrzeby reklamodawców. W formularzu załączone są zarówno Polityka prywatności TikToka, jak również Polityka prywatności reklamodawców. Przesłane leady są następnie pobierane ręcznie lub, jeśli są zintegrowane z CRM firmy, mogą być natychmiast przekazane reklamodawcom.

Szansa na spersonalizowane wiadomości

Generowanie leadów to nie tylko szansa na dotarcie do nowych grup odbiorców, lecz także umożliwienie firmom tworzenia w pełni spersonalizowanych wiadomości, które zacieśniają więź między marką a klientem, i są istotne dla wielu grup konsumentów.

W TikTok chcemy wspierać firmy w nawiązywaniu długofalowych relacji z klientami, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa w stosunku do naszych użytkowników. Nieustannie rozwijamy naszą platformę oraz udostępniamy nowe funkcjonalności, które pozwalają markom docierać do nowych grup odbiorców, jednocześnie chroniąc naszą społeczność i budować przestrzeń, w której każdy może czuć się komfortowo. Jestem przekonana, że generowanie leadów, pozwoli reklamodawcom prowadzić jeszcze bardziej efektywne kampanie na TikToku i tym samym zwiększyć sprzedaż – mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail