X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Powstała platforma ułatwiająca influencerom wypuszczenie własnych linii produktowych

Nowa platforma o nazwie Pietra pomoże influencerom wypuścić własną linię produktową. Startup chce w ten sposób pomóc influencerom zniwelować próg wejścia na rynek.

Powstała platforma ułatwiająca influencerom wypuszczenie własnych linii produktowychźródło: shutterstock.com

reklama


To musiało się wydarzyć. Młody startup Pietra utworzył nową platformę, której zadaniem będzie ułatwienie influencerom wypuszczenie własnych linii produktowych.

Pietra dla infleuncerów

Jeżeli wydaje Ci się, że już teraz na rynku znajduje się całkiem sporo produktów, które wyszło spod ręki influencera, to powinieneś poczekać na to, co przyniesie przyszłość. Startup o nazwie Pietra postanowił bowiem uruchomić specjalną platformę, której zadaniem będzie pomoc w rozwoju influencera. A konkretnie, w wypuszczeniu ich własnych linii produkcyjnych. Ma to ułatwić zarówno tym większym, jak i mniejszym twórcom, stworzenie produktów, dzięki którym uda im się dotrzeć do większego grona odbiorców. Sama platforma, o czym czytamy, działa na zasadzie łączenia twórców internetowych z poszczególnymi projektantami, a także firmami magazynowymi. Jak twierdzą przedstawiciele Pietry, już w fazie beta platforma przeszła kilka testów, przy wprowadzeniu na rynek nowych produktów odzieżowych czy pielęgnacyjnych.

Jak wygląda współpraca platformy w influencerem?

Każdy influencer, który wykaże chęć nawiązania współpracy, będzie musiał mieć pomysł. Następny krok, to zaprojektowanie produktu na preprodukcji. Te działania są bezpłatne, a sam influencer będzie musiał pokryć już koszty produkcji właściwej. Co więcej, firma będzie również pobierała opłatę manipulacyjną za wszelakie zamówione próbki, a także za stworzenie 500 artykułów oraz tzw. opłaty przyrostowe. I to w zasadzie wszystko.

Możemy się zatem spodziewać, że jeżeli tylko platforma zyska odpowiednią popularność, na rynku pojawi się wzrost liczby produktów, za które odpowiedzialni będą influencerzy. Czy to dobrze? Z tym pytaniem zostawiamy Was samych, gdyż każdy z nas zupełnie inaczej może patrzeć na tę kwestię. Jedno jest pewne! To zapewne nie ostatni platforma tego typu, a o startupie Pietra jeszcze nie raz usłyszymy w przyszłości.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail