reklama
Ah ten Facebook. Nie potrafi podarować sobie prac nad nowymi rozwiązaniami i podążaniem za trendami związanymi z nowymi technologiami. Może i dobrze! Bo obecnie prowadzi testy reklam w świecie VR, które będą dostępne w obrębie serwisu.
Reklamy w świecie VR
O co dokładnie chodzi? Idealnie przedstawia to poniższa animacja.
Jak zatem łatwo wywnioskować, Facebook chce rozwijać się w dziedzinie nowych technologii i szukać nowych rozwiązań VR. Niestety, w związku z tym potrzebuje dość dużych nakładów pieniężnych. W rezultacie więc, powstał pomysł reklam, które mogłyby pojawiać się w środowisku VR. Jak widać na animacji, użytkownik za ich pomocą mógłby wejść w interakcję z produktem, za pośrednictwem Google. Byłby to zatem kolejny pomysł na to, w jaki sposób marki mogłyby pokazać się użytkownikom.
Co na to Facebook?
Jak czytamy, swoją opinię w tej kwestii przedstawił Oculus. Twierdzi on, że dzia
Reklama
łania te mają za zadanie zachęcenie do wejścia w świat VR konsumentów. A tym samym, poprawienie ich doświadczeń, co z kolei przyczyni się do dalszego rozwoju w Facebook Reality Labs. Ponadto, reklamy w środowisku VR zwiększają możliwości mareketerów i marek. Dzięki temu, mogą one w ciekawszy sposób dotrzeć do nowych odbiorców, w akceptowalny przez nich sposób.
Informacja ta powinna być niezwykle istotna dla reklamodawców i marek. Sprzedaż sprzętu VR odnotowuje ostatnio znaczne wzrosty. Zaczynają się o nie opierać nawet te branże, których wcześniej byśmy nie podejrzewali. A skoro Facebook wychodzi z taką propozycją, widocznie widzi w tym potencjał, w tym również finansowy. Trzeba również przyznać – takie działania gigant podjął odpowiednio szybko.
Reklama