X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowa kampania na TikToku zachęca użytkowników, aby zrobili remake starych reklam

TikTok zaproponował nową kampanię, której zadaniem jest remake starych reklam, znanych nam z TV.

Nowa kampania na TikToku zachęca użytkowników, aby zrobili remake starych reklamźródło: shutterstock.com

reklama


Są takie reklamy, które się pamięta. A każda nowa, dotycząca tego produktu, nie jest już na tyle dobra, co jej poprzedniczka. Dlatego też, aby upamiętnić bardzo dobre reklamy produktowe, TikTok zaproponował nową kampanię, o nazwie Re:make.

Kiedyś to było…

Jak poinformował nas TikTok, niedawno została uruchomiona nowa kampania o nazwie Re:make. W jej ramach, na nowo, przez użytkowników aplikacji, zostaną odtworzone stare, tradycyjne reklamy, znane nam, np. z TV. Pomysł ten ma na celu ukazanie zmian jakie zaszły na tym polu i znacząco wpłynęły na ukształtowanie się tego rynku. Dodatkowym atutem jest również możliwość pobudzenia kreatywności użytkowników. A dla firm zaś, otwiera się nowe pole do tego, aby zwiększyć swoją promocję, wykorzystując do tego możliwości montażu, jakie niesie ze sobą TikTok. Re:make ma mieć również charakter edukacyjny, pokazujący co i w jaki sposób było reklamowane.

Co nie mniej istotne, w ramach kampanii, TikTok zamierza podjąć współpracę z szeregiem marek, odpowiedzialnych za kultowe już reklamy, których slogany reklamowe do dziś są żywe w naszych konwersacjach, jak ta Skittels czy Old Spice.

Old Spice partnered with TikTok creator @munyachawawa

Ciekawe podejście do tradycji

Dużo rzeczy w ostatnich latach uległo znacznej ewolucji. Nie inaczej jest w przypadku reklam. Dlatego też, taka forma przypomnienia o klasycznych tworach reklamowych, może okazać się ciekawa nie tylko dla młodszych, ale i starszych użytkowników. Co ważne, wiele haseł z reklam weszło szturmem do naszego języka komunikacyjnego. Często nie jesteśmy tego świadomi lub zapomnieliśmy o tym. A Re:make może okazać się niezłą lekcją historii. Zarówno reklam, jak i języka. Dlatego też pomysł TikToka zdecydowanie zasługuje na pochwałę. A nam pozostaje tylko dobrze się bawić, gdy będziemy oglądać kolejny remeak klasyka reklamowego.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail