X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Od teraz zalogujesz się na Twittera przy użyciu Apple i Google ID

Twitter od teraz pozwoli logować się do serwisu za pomocą Apple i Google ID. To znacznie usprawni nam ten proces.

Od teraz zalogujesz się na Twittera przy użyciu Apple i Google IDźródło: shutterstock.com

reklama


Na Twitterze pojawiły się kolejne zmiany. Tym razem, związane są one bezpośrednio z kwestiami logowania do serwisu. Medium wprowadziło bowiem zmianę, dzięki której zalogujemy się na swoje konto za pomocą Apple i Google ID.

Na czym dokładnie miałoby to polegać?

O wprowadzeniu zmiany, Twitter poinformował za pomocą posta wczoraj.

Aby korzystać z nowego sposobu logowania, użytkownicy będą musieli zaktualizować swoją aplikację. Wówczas, powinno pojawić się okienko, widoczne na zamieszczonym przez nas tweecie. Do wyboru dostaniemy od teraz również możliwość logowania za pomocą Apple i Google ID. Po ich użyciu, konto na Twitterze zostanie połączone z identyfikatorami logowania. Minusem jest jednak fakt, że loginem zarówno na Twitterze, jak i Apple lub Google ID jest ten sam adres mailowy.

Co to zmieni?

Przede wszystkim zmiana ta wpłynie na szybkość logowania. Dzięki temu, nie będziemy musieli pamiętać wielu haseł, tylko wystarczy jedno. Oczywiście, w wielu użytkownikach zrodziło się teraz pytanie o bezpieczeństwo takich działań. Natomiast sam Twitter przekonuje, że taki proces logowania jest jak najbardziej bezpieczny. W dodatku jego pozostałe plusy zdecydowanie powinny zachęcać do logowania w ten sposób. Warto również pamiętać, że medium to nie jedyny portal, gdzie możemy zalogować się w ten sposób. Jednak tak czy inaczej, powinniśmy dbać o swoje bezpieczeństwo, korzystać z pomocy social media w tym zakresie, np. za pomocą uwierzytelniania dwuskładnikowego. Ostatnio mamy bowiem do czynienia z plagą dotyczącą kradzieży kont czy włamań hackerskich. Dlatego powinniśmy zadbać o to, aby kolejne konto zajęte przez hackera, nie należało do nas.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail