X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Już jutro odbędzie się premiera nowych, inteligentnych okularów od Facebooka

Nowe okulary AR od Facebooka już jutro będą miały swoją premierę. Wyróżniać je będzie ciekawy design, ponieważ powstały one przy współpracy z marką Ray-Ban.

Już jutro odbędzie się premiera nowych, inteligentnych okularów od Facebookaźródło: shutterstock.com

reklama


Na stronie Ray-Ban pojawiła się informacja, jakoby jutro miały się ukazać nowe, inteligentne okulary stworzone we współpracy z Facebookiem. Jest to już od dawna zapowiadany projekt giganta. Czego możemy się spodziewać?

Facebook i Ray-Ban

Nie tak dawno, na stronie Ray-Ban, pojawił się następujący baner.

Baner ze strony Ray Bana. Czarne okulary, na lewym szkle data 09.09, na prawym 2021.

źródło: ray-ban.com

Jest on mocno sugerujący i jasno przedstawia, że 9 września, czyli jutro, odbędzie się premiera wspólnego projektu marki z gigantem mediów społecznościowych. Co ciekawe, podobne informacje możemy znaleźć również u pracowników Facebooka. Starają się oni bowiem przedstawić działania, jakie można wykonać za pomocą nadchodzącego sprzętu.

Dodatkowo, warto wiedzieć, że to, co zobaczymy za pomocą okularów, będziemy mogli opublikować na naszych profilach w mediach społecznościowych. Podsumowując, będą one bardzo podobne do tych okularów, które kilka lat temu wypuścił na rynek Snapchat. Facebook ma jednak kilka asów w rękawie.

Okulary AR od Facebooka

Wielu miłośników AR czekało na te okulary od Facebooka już jakiś czas. Tym bardziej, że ten model będzie różnił się, również pod względem wyglądu, od wszystkich tych powstałych wcześniej. Okulary te zostały bowiem wyprodukowane we współpracy ze znaną i lubianą marką okularów – firmą Ray-Ban. Będą więc one miały również charakter modowy, co na pewno przyciągnie znacznie więcej odbiorców. Dodatkowo, długa praca nad produktem, zdaje się nam sugerować realizację zamierzeń giganta. Wśród nich wyświetlacz heads-up oraz zwiększoną integrację świata rzeczywistego z tym wykreowanym za pomocą AR. No i oczywiście, integracja z Facebookiem i Instagramem. Okulary te mogą stać się początkiem nowych filmów i relacji influencerów, twórców oraz ich naśladowców.

W naszych głowach zapewne rodzi się teraz jedno pytanie – jak wygląda kwestia prywatności. Sam gigant zapewnia, że nie ma się czym martwić, ponieważ wszystko zostało odpowiednio zabezpieczone. Natomiast jak to jest z tymi zapewnieniami, przekonaliśmy się już kilka razy. Mimo to, produkt na pewno znajdzie swoich odbiorców. Nie wiemy tylko czy będzie ich na tyle dużo, aby okulary te nazwać hitem, czy może powtórzy się sytuacja Snap’s Spectacles. I chociaż bardziej skłaniamy się ku drugiemu wariantowi wydarzeń, czas pokaże i być może bardzo nas zaskoczy.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail