TikTok poinformował dziś, że posiada już ponad 1 miliard użytkowników. Ludzie na całym świecie korzystają z aplikacji, aby się bawić, uczyć, śmiać oraz odkrywać. Jest miejscem gromadzącym zróżnicowaną społeczność – zarówno twórców, jak i firmy.
Inspiracje i autentyczność
Jak wskazują przedstawiciele platformy, misją TikToka jest inspirowanie i sprawianie radości. Stał się on uwielbianą częścią codziennego życia ludzi na całym świecie, głównie dzięki kreatywności i autentyczności twórców. Globalna społeczność TikToka jest niezwykła – bardzo kreatywna i autentyczna, dlatego dociera już do miliarda ludzi na całym świecie. Od muzyki, jedzenia, urody i mody po sztukę, sprawy społeczne i wszystko inne – kultura naprawdę zaczyna się na TikToku.
@tiktok✨ 1 billion✨ people on TikTok! Thank you to our global community 🎉♬ original sound – TikTok
Twórcy oraz marki na TikToku
Już miliard ludzi każdego miesiąca ogląda i dzieli się swoją kreatywnością na platformie. Można znaleźć tam artystów, którzy wydają albumy bijące rekordy list przebojów, marki, które pomagają odkrywać i łączyć się z produktami oraz społeczności, które podnoszą na duchu.
Przypomnijmy, że kilka dni temu pisaliśmy o tym, że TikTok testuje możliwość przypinania klipów na górze profilu użytkownika. Pozwoliłoby to wyróżnić wybrane treści. We wrześniu wystartowała także kampania marketingowa, która ma udowodnić, że platforma jest TikTok to efektywna platforma mediowa, umożliwiająca skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami. W aplikacji znajdzie się więc przestrzeń zarówno dla indywidualnych użytkowników poszukujących rozrywkowych treści i inspiracji, jak i marek, które chcą dotrzeć do nowych odbiorców.
Źródło: na podstawie informacji prasowej