reklama
Do 14 października 2021 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji #Kreatura2021. W tym roku organizatorzy „otwierają się” także na młodych freelancerów, którzy mogą się zgłosić bezpłatnie pod warunkiem, że mają nie więcej niż 26 lat.
O Kreaturze
Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.
Wiemy wszyscy, jak wiele zmian przyniosło ostatnie kilkanaście miesięcy. Zmieniły się zwyczaje kupujących, sposoby pracy, spędzania wolnego czasu, relacje między ludźmi, a może nawet wartości, jakimi się kierują konsumenci. Jeszcze bardziej niż dotychczas marketerzy potrzebują kreatywnego i niestandardowego myślenia ze strony agencji. Kreatura – festiwal niezależnej kreacji jest właśnie takim miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu “Media Marketing Polska”.
Gala wręczenia nagród #Kreatura2021 odbędzie się już 25 listopada 2021.
Formuła wydarzenia zostanie ogłoszona wkrótce.
Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?
Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.
Wśród nich między innymi:
- Karolina Witecka – przewodnicząca Jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
- Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska – creative director, Unique One;
- Dorota Bubka – creative director GoldenSubmarine;
- Tomasz Gębala – creative director & partner, Dziadek do orzechów;
- Karol Kamas – dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and rewards services;
- Łukasz Matyla – kierownik komunikacji i CRM, Skoda;
- Michał Michalik – creative director/CEO Pomarańcza;
- Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska;
- Kacper Wantola – współwłaściciel i producent Graffiti Film;
- Rafał Lampasiak – strategy director, Mullenlowe Group;
- Paweł Miziołowski – dyrektor marketingu, Electrolux Polska;
- Katarzyna Podlaszewska – social media & online marketing manager, H&M;
- Monika Pruszczyńska – integrated communication director, LiquidThread (Publicis Groupe);
- Radosław Sączek – creative group head, Tandem Media.
Pełny skład jury tutaj: https://kreatura.pl/2021-jury/
Więcej informacji: www.kreatura.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.