Artykuł Partnera
Nie jest tajemnicą, że media społecznościowe zmieniły rzeczywistość. Konto na przynajmniej jednym portalu ma większość osób. To świetne narzędzia do komunikacji oraz do… prowadzenia biznesu! Dowiedz się, jak wykorzystać social media do zarabiania oraz czym jest chat-commerce!
Chat-commerce to obecnie jeden z najwygodniejszych sposobów na robienie zakupów w Internecie. Sprzedaż produktów cyfrowych i wielu usług odbywa się bowiem z poziomu Messengera. Sprzedając nie musi już zakładać sklepu internetowego. Wystarczy, że połączy swój fanpage z platformą Gizmi. Następnie należy wprowadzić produkty, które chce się zaoferować klientom i wygenerować unikalny link sprzedażowy. Odbiorcy, klikając w dany odnośnik zostają przeniesieni do okienka czatu Messengera. Tam w prosty i szybki sposób mogą dokonać płatności. Chat-commerce to doskonała metoda do sprzedaży takich dóbr, jak webinary, lekcje gry na instrumentach on-line, bony podarunkowe, szkolenia on-line czy e-booki. Wkrótce będzie także możliwe sprzedawanie produktów fizycznych!
Jak wygląda dokonywanie płatności w platformie chat-commerce Gizmi?
Gizmi współpracuje ze Stripe. To uznana i rozpoznawalna na całym świecie platforma oferująca kompleksową obsługę płatności internetowych. Zapewnia pełne bezpieczeństwo transakcji poprzez szyfrowanie przesyłanych danych. Przelewane kwoty trafiają od razu na konto sprzedawcy, połączone z profilem w Gizmi. Kupujący mogą zwracać produkty, co sprawia, że zakupy przez Internet z wykorzystaniem platformy chat-commerce stają się jeszcze wygodniejszą i atrakcyjniejszą formą.
Jak wykorzystać Facebooka do promowania własnego biznesu?
Samo wystawienie produktów na sprzedaż na Facebooku to nie wszystko – trzeba jeszcze przecież zmotywować i zachęcić odbiorców do ich zakupu. Umożliwi to odpowiednia kampania reklamowa prowadzona na Facebooku. Warto także wykorzystać do tego inne, proste opcje, jakie oferuje ta platforma, np. ankiety. Ten szybki sposób na to, by zaangażować odbiorców oraz poznać ich zdanie na przykład na temat wprowadzanych do oferty produktów. Kolejnym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności i na zdobycie nowych odbiorców marki jest stworzenie wydarzenia na FB. Możesz tę opcję wykorzystać na przykład do promowania premiery swojego kursu czy e-booka. W ten sposób dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów.
Biznes na Instagramie – co trzeba o nim wiedzieć?
Obecnie wiele firm, które dostrzegły ogromną siłę sprzedażową, jaka drzemie w mediach społecznościowych, decyduje się na sprzedawanie oraz promowanie swoich produktów przez Instagrama. Platforma, z której korzystają miliony użytkowników, pozwala zaprezentować produkty i usługi w wygodny sposób. Czy jest to proste? I tak i nie. Na pewno trzeba być pomysłowym, cierpliwym i wytrwałym. Należy także dbać o regularne dostarczanie wartościowego contentu i cyklicznym publikowaniu postów,. Inaczej ciężko będzie zbudować zaangażowaną społeczność. Najlepiej stworzyć harmonogram działań i trzymać się go.
Jakie są zalety wykorzystywania social mediów w biznesie?
Być może zastanawiasz się, czy jest sens inwestować w prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Odpowiedź brzmi, zdecydowanie tak! Platformy social media to narzędzia, które umożliwiają szybki, prosty, a co ważne, bezpośredni kontakt z odbiorcami. Mogą oni skomentować post lub wysłać wiadomość prywatną. Skraca to dystans między obiema stronami, pozwala na nawiązanie relacji i jednocześnie buduje poczucie wspólnoty. Jeśli osoba poczuje więź z marką, chętniej nabędzie produkt sygnowany jej logo. Co prawda profesjonalne prowadzenie profili w mediach społecznościowych wymaga nieco czasu i pracy, ale efekty są tego warte.
Siłę mediów społecznościowych warto wykorzystać do budowania własnej pozycji w świecie biznesu. Pozwalają one na szybkie i stosunkowo proste dotarcie do odbiorców przy zaangażowaniu niewielkich środków.
Artykuł Partnera