reklama
Widząc wzrost zainteresowania zupełnie nowymi kierunkami użytkowania mediów społecznościowych, LinkedIn ponownie postanowił się zmienić. Dlatego też wprowadził nowe formaty wydarzeń live, jak i postanowił przetestować opcję pokojów audio. Oto czego dokładnie możemy się spodziewać w najbliższym czasie.
LinkedIn, wydarzenia na żywo i test pokojów audio
Zainteresowanie wydarzeniami live na LinkedIn wzrosło w ciągu ostatniego roku o 150%. Widząc ten rosnący trend, platforma postanowiła dodać kilka nowych formatów do tej opcji. Jednocześnie, należy zwrócić uwagę na to, że LinkedIn, podobnie jak inne media społecznościowe, postanowił jeszcze bardziej otworzyć się na promocję treści audio. Dlatego też rozpoczął testy własnej platformy wydarzeń audio. Będzie ona bardzo podobna do powoli już dogorywającej aplikacji Clubhouse. W związku z tym, za jej pomocą użytkownicy dostaną szansę na to, aby brać udział w dyskusji na żywo, dołączyć jako mówca, czy zgłosić się za pomocą podniesienia wirtualnej ręki w górę.
Co nie mniej istotne, zarówno osoby mówiące w wydarzeniu, jak i odbiorcy, posiadają oddzielne panele. A to nie koniec zmian w obrębie narzędzi audio. Jak przyznaje samo medium, jest ono w w stanie wyróżnić te najistotniejsze wydarzenia, a tym samym polecić je innym użytkownikom. Zatem bez względu na to, czy obserwują oni daną stronę, osobę czy profil – wydarzenia, które LinkedIn uzna za wartościowe dla nich, będą się im wyświetlały. Co może w rezultacie okazać się pomocne dla obydwu stron.
Na początku transmisje audio będą prowadzone tylko przez jednego twórcę, natomiast LinkedIn zapowiada, że już niebawem pojawi się możliwość prowadzenia wydarzeń przez kilku twórców. A wiosną zostanie nam udostępniony format wydarzeń wideo.
Dzięki takim rozwiązaniom, zdecydowanie może poprawić się zdolność wykorzystania opcji tworzenia wydarzeń live i audio na LinkedIn.
Wirtualne spotkania
Nie da się zaprzeczyć temu, że obecnie spędzamy więcej czasu na spotkaniach wirtualnych, niż tych „na żywo”. Powodem jest oczywiście pandemia związana z panowaniem wirusa COVID-19. W tym czasie chcemy również się doszkalać lub pojawiają się u nas problemy z pracą, kwalifikacjami itd. Dzięki połączeniu wydarzeń live oraz pokojów audio, będziemy więc mogli pokazać się przyszłym pracodawcom, pracownikom, współpracownikom czy po prostu swojej sieci kontaktów, z jak najlepszej strony, opowiadając o tym, na czym znamy się najlepiej. I zdaje się, że właśnie LinkedIn jest odpowiednim medium na tego typu rozwiązania. Dlatego też dalszy rozwój tych opcji wydaje się być niezwykle interesujący.