X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram testuje nową naklejkę w Stories, która będzie przypominać użytkownikom o wydarzeniach

„Zaplanowano” to nowa naklejka od Instagrama, którą już teraz, niektórzy użytkownicy mogą znaleźć wśród innych, w swoim Stories. Co ją odróżnia i w czym może pomóc użytkownikom?

Instagram testuje nową naklejkę w Stories, która będzie przypominać użytkownikom o wydarzeniachźródło: shutterstock.com

reklama


Nowa naklejka na Instagramie to próba zmaksymalizowania zaangażowania dotyczącego wydarzeń. Dzięki niej, użytkownicy będą mogli w zupełnie nowy sposób podejść do promocji. A ich odbiorcy, nie tylko nie zapomną, ale również od razu będą mogli przejść do uczestnictwa.

Przypomnienie o zaplanowanych wydarzeniach

Jeden z badaczy medium, Ahmed Ghanem, jako pierwszy odkrył, że obecnie w fazie testów jest nowa naklejka. Nosi ona nazwę „zaplanowano” (scheduled).

Jak widzimy w powyższym poście, nowa naklejka będzie, lub u niektórych jest już dostępna w Stories. Nawet w Polsce. Co więcej, stanowi ona połączenie dwóch, już nam znanych, czyli odliczania i naklejki z linkiem. Dzięki „zaplanowano” możemy bowiem ustawić stoper i wstawić link do wydarzenia. A to wszystko w obrębie jednej naklejki. Jeżeli więc zaplanujemy jakieś wydarzenie, wystarczy wejść w Stories, wybrać naklejkę i udostępnić ją. Bez konieczności ponownego ustawiania stopera.

Czy jest to potrzebne?

W teorii, jak już pisaliśmy wyżej, dało się to obejść wcześniej. Natomiast każdorazowe ustawianie odliczania, brak możliwości przypomnień o wydarzeniu, w dodatku dodawanie linku, mogło być irytujące. Od teraz, użytkownicy mogą robić to za pomocą kilku kliknięć. Dotykając naklejki „zaplanowano”, dostaniemy możliwość umieszczenia linku oraz daty, do której medium będzie odliczało. Co więcej, za każdym kolejnym razem, jeżeli wydarzenie nie dobiegnie końca, będziemy mogli korzystać ponownie udostępniać informacje na temat wydarzenia.

I z jednej strony, taka naklejka nie wydaje się być czymś ważnym. Z drugiej zaś, nie tylko ułatwi życie użytkownikom, ale także pomoże zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców. Jednak czy się sprawdzi? O tym przekonamy się za jakiś czas, jeżeli naklejka z nami zostanie na dłużej.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail