X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok ogłosił synchronizację z wtyczką WooCommerce

Wczoraj TikTok ogłosił integrację z WooCommerce. Oto w czym pomoże sprzedawcom takie połączenie.

TikTok ogłosił synchronizację z wtyczką WooCommerceźródło: shutterstock.com

reklama


Nowe rozwiązanie, jakie w ostatnich dniach zaproponował TikTok, może okazać znacznym ułatwieniem dla sprzedawców. Zwłaszcza tych działających w branży e-commerce. Będą oni mogli znacznie szybciej tworzyć reklamy oraz kontrolować ich skuteczność.

TikTok i e-commerce

Wczoraj TikTok na swoim blogu ogłosił swoją integrację z wtyczką WooCommerce. Woo Commerce to nic innego jak rozwiązanie typu open source oparte na WordPress. To właśnie za jej pomocą obsługiwana jest prawie jedna trzecia witryn zakupowych online, umożliwiająca sprzedaż. Integracja wtyczki z TikTokiem pozwoli na zsynchronizowanie katalogów sklepu, zainstalowaniu narzędzi do śledzenia wydajności kampanii na TikToku czy utworzeniu reklamy za pomocą kilku kliknięć. Dodatkowo sprzedawcy dostaną możliwość nowego, zupełnie innego wyświetlania produktów, co także jest niezwykle istotne, biorąc pod uwagę branżę e-commerce.

Warto dodać, że to nie pierwsze zaproponowane przez TikToka rozwiązanie tego typu. Podobna integracja miała już miejsce w przeszłości z Shopify. Decyzje te z pewnością wyznaczają kierunek, w którym aplikacja chce podążać.

Czy TikTok to dobre miejsce dla e-commerce?

Biorąc pod uwagę przeniesienie wielu działań marketingowych na tę platformę wideo, jest to zdecydowanie dobry krok. Tym bardziej że jak twierdzi sam TikTok, aż 53% użytkowników traktuje platformę jako źródło inspiracji i poleciłoby ją znajomym. Zaś 58% uważa, że może się tu wiele nauczyć i dowiedzieć o nowych produktach lub markach. Z kolei 48% użytkowników, przynajmniej raz w ciągu ostatniego roku, kupiło produkt, który został przez nich odkryty na TikToku. Dając nowe możliwości sprzedawcom, aplikacja otwiera zatem nowe ścieżki zakupu i zwiększa szansę sprzedaży ich produktów czy usług.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail