X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn pozwoli lepiej zarządzać kontami za pomocą nowej platformy Business Manager

Business Manager to nowa platforma od LinkedIn. Jej zadaniem jest pomoc użytkownikom w zarządzaniu wieloma kontami. Co jeszcze o niej wiemy?

LinkedIn pozwoli lepiej zarządzać kontami za pomocą nowej platformy Business Managerźródło: shutterstock.com

reklama


Medium postanowiło ułatwić sposób obsługi i kontrolowania wielu kont marketerom, reklamodawcom oraz firmom. Wprowadza platformę o nazwie Business Manager umożliwiającą zarządzanie wieloma kontami z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego.

Poznajmy Business Manager

LinkedIn stara się odpowiadać na potrzeby użytkowników lub jak najbardziej ułatwić i uprzyjemnić im pobyt w serwisie. Dlatego już niebawem pojawi się platforma Business Manager. Za jej pomocą zarówno marketerzy, reklamodawcy, jak i przedstawiciele małych firm, będą mogli zarządzać wieloma kontami. I to z poziomu jednego panelu nawigacyjnego. Na stronie LinkedIn czytamy zaś, że dodatkowo pomóc ma ona w procesie sprzedaży, jeżeli ten odbywa się z wielu kont jednocześnie. Zapewnia ona również widok wszystkich kont reklamowych i stron, zapewniając bezproblemową kontrolę nad nimi. Ponadto Business Manager pomoże zarządzać uprawnieniami i dostępem, ze scentralizowaną listą wszystkich połączonych profili oraz użytkowników.

Screen przedstawiający platformę BM.

źródło: linkedin.com

Dodatkowo, użytkownicy korzystający z tego rozwiązania, dostaną także możliwość udostępnienia danych o dopasowanych odbiorcach na kontach reklamowych. Pomoże to w uproszczony sposób wykorzystać dane o niestandardowych odbiorcach i informacji, które znajdują się w ich profilach.

Wszystko w jednym miejscu

Nowa platforma ma być niezwykle intuicyjna. Ponadto pozwala ona na zebranie wszystkich potrzebnych danych w jednym miejscu, a tym samym na usprawnienie procesów zarządzania kontami. Szersze omówienie platformy można znaleźć także w krótkim poradniku, gdzie krok po kroku opisane są pierwsze działania, jeżeli zdecydujemy się na korzystanie z tego rozwiązania.

Funkcja z całą pewnością może spodobać się markom i agencjom zarządzającym wieloma projektami. I chociaż obecnie jest ona w fazie beta, nie jest wykluczone, że już niebawem pierwsze konta dostaną możliwość korzystania z Business Manager na LinkedIn.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail