LinkedIn pozwoli lepiej zarządzać kontami za pomocą nowej platformy Business Manager
Autor: Karolina Żyłowska, 21/07/2022
Business Manager to nowa platforma od LinkedIn. Jej zadaniem jest pomoc użytkownikom w zarządzaniu wieloma kontami. Co jeszcze o niej wiemy?
źródło: shutterstock.com Medium postanowiło ułatwić sposób obsługi i kontrolowania wielu kont marketerom, reklamodawcom oraz firmom. Wprowadza platformę o nazwie Business Manager umożliwiającą zarządzanie wieloma kontami z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego.
Poznajmy Business Manager
LinkedIn stara się odpowiadać na potrzeby użytkowników lub jak najbardziej ułatwić i uprzyjemnić im pobyt w serwisie. Dlatego już niebawem pojawi się platforma Business Manager. Za jej pomocą zarówno marketerzy, reklamodawcy, jak i przedstawiciele małych firm, będą mogli zarządzać wieloma kontami. I to z poziomu jednego panelu nawigacyjnego. Na stronie LinkedIn czytamy zaś, że dodatkowo pomóc ma ona w procesie sprzedaży, jeżeli ten odbywa się z wielu kont jednocześnie. Zapewnia ona również widok wszystkich kont reklamowych i stron, zapewniając bezproblemową kontrolę nad nimi. Ponadto Business Manager pomoże zarządzać uprawnieniami i dostępem, ze scentralizowaną listą wszystkich połączonych profili oraz użytkowników.
ds/2022/07/LI-1.png" alt="Screen przedstawiający platformę BM. " width="1024" height="782" />źródło: linkedin.com
Dodatkowo, użytkownicy korzystający z tego rozwiązania, dostaną także możliwość udostępnienia danych o dopasowanych odbiorcach na kontach reklamowych. Pomoże to w uproszczony sposób wykorzystać dane o niestandardowych odbiorcach i informacji, które znajdują się w ich profilach.
Wszystko w jednym miejscu
Nowa platforma ma być niezwykle intuicyjna. Ponadto pozwala ona na zebranie wszystkich potrzebnych danych w jednym miejscu, a tym samym na usprawnienie procesów zarządzania kontami. Szersze omówienie platformy można znaleźć także w krótkim poradniku, gdzie krok po kroku opisane są pierwsze działania, jeżeli zdecydujemy się na korzystanie z tego rozwiązania.
Funkcja z całą pewnością może spodobać się markom i agencjom zarządzającym wieloma projektami. I chociaż obecnie jest ona w fazie beta, nie jest wykluczone, że już niebawem pierwsze konta dostaną możliwość korzystania z Business Manager na LinkedIn.
Reklama
[FM_form id="1"]