reklama
Aplikacja Snapchat powoli wraca na szczyt. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ od lat jest ona uważana za taką, która potrafi słuchać swoich użytkowników. W celu zatrzymania przy sobie nowoprzybyłych Snapchat oferuje nową kolekcję ubrań. Tym razem od marki Carhartt.
Wyróżnij się
Stworzenie postaci w Bitmoji, zwłaszcza na Snapchacie, wydaje się być czymś, co nie tylko warto, ale również należy zrobić. Zwłaszcza wtedy, gdy chcemy się wyróżnić. Tym bardziej że aplikacja to ułatwia. Awatary mogą mieć różne sylwetki, kolory skóry, a nawet dodatek w postaci wózka aktywnego. Pojawiać zaczęły się również ubrania od znanych marek takich jak: Adidas, Nike, Levi’s, Converse, Vans czy Ralph Lauren. Teraz do tego grona dołączyła również marka Carhartt. Jak czytamy na stronie marki, produkty oferowane przez nią są zainspirowane najpopularniejszymi męskimi i damskimi wyborami w Carhartt. W cyfrowym stroju znajdą się takie elementy jak kultowa kurtka Detroit, koszulka z krótkim rękawem K87, bluza Force, spodnie BO1 czy kultowy kombinezon na szelkach.
Czy to się sprawdzi?
Biorąc pod uwagę niedawne zainteresowanie obiektami cyfrowymi NFT, zdecydowanie tak. Również wprowadzenie poprzednich marek pokazuje, że użytkownicy wykorzystują ten sposób wyróżnienia się na tle innych użytkowników. Element ten staje się bowiem niejako tożsamością cyfrową, a w związku z tym, podobnie jak w życiu codziennym, ludzie chcą pokazać się z jak najlepszej strony. Dodatkowo takie rozwiązanie zdaje się być również kolejnym krokiem, chociaż niezwykle dobrze wtapiającym się w działania aplikacji, w kierunku metaverse.
Warto również zaznaczyć, że Snapchat dąży do tego, żeby nie tylko wprowadzać nowe produkty, ale również umożliwić sprzedaż produktów za pośrednictwem aplikacji. Tym bardziej że w 2020 firma złożyła wniosek patentowy, który miałby doprowadzić do współpracy z wieloma sprzedawcami z branży fashion. Pod tym kątem przyszłość rozwoju metaverse wydaje się niezwykle interesująca. Jednak czy plany te się spełnią? Poszczególne wydarzenia z przeszłości pokazały, że w tym obszarze nie można być niczego pewnym. Gdyż upodobania i zainteresowania użytkowników zmieniają się w błyskawicznym tempie.