reklama
Wersje „demo” gier na Facebooku nie będą wymagały od użytkownika żadnej autoryzacji, a deweloper nie otrzyma żadnej informacji na temat takiego facebookowicza. Mimo to, nie ma wątpliwości że z punktu widzenia twórców gier wprowadzone rozwiązanie jest bardzo korzystne. Wielu użytkowników nie zbliżało się nawet do gier, chociażby z powodu tego, że informacje publikowane przez nie w imieniu znajomych często „zalewały” sporą część Tablicy. Teraz przynajmniej każdy będzie mógł w łatwy sposób sprawdzić daną grę i szybko zdecydować czy jest ona „warta świeczki”. Po zakończeniu korzystania z gry deweloper najprawdopodobniej zaproponuje zainstalowanie pełnej wersji aplikacji.
Wśród gier, które są już dostępne w wersjach demonstracyjnych wymienić można Angry Birds, Idle Worship i Bubble Witch Saga.
Co istotne, deweloperzy otrzymają od Facebooka informacje dotyczące ilości wyświetleń oraz kliknięć w wersje demonstracyjne.
Więcej informacji na platformie deweloperskiej Facebooka.