![Przycisk “Wow” skuteczniejszy niż “Lubię to” Przycisk “Wow” skuteczniejszy niż “Lubię to”](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F08%2Fshwrm_com-main_page.png&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Reklama
Showroom to internetowa platforma dla projektantów, którzy mogą za jej pośrednictwem sprzedawać swoje produkty. Obecnie korzysta z niej ponad 300 marek, dla których serwis jest często głównym kanałem dystrybucji, również na międzynarodową skalę.
Michał Juda, współzałożyciel serwisu Showroom, zdecydował się na taki eksperyment w ramach swojej platformy ecommerce. Wygląd przycisku „Lubię to” został zastąpiony przez nowatorski „Wow”, który został zaprojektowany tak, iż idealnie wpisuje się w stylistykę serwisu. Sam przycisk to prosta aplikacja, która zanim opublikuje coś na tablicy użytkownika, prosi o zezwolenie na dostęp do jego profilu.
Rozwiązanie proste, jednakże niezwykle skuteczne – przekonują przedstawiciele serwisu Showroom. Poniżej infografika przygotowana przez shwrm.com.
Reklama