reklama
Użytkownicy iPhone’ów dostęp do aplikacji Facebook Pages Manager mają już od maja, pierwsza wersja na Androida pojawiła się dopiero w poniedziałek, niestety tylko dla mieszkańców USA. Na szczęście „reszta świata” nie musiała długo czekać.
Dostęp do statystyk i flitrowanie
Zarządzanie stroną w Pages Managerze nieco się różni od administrowania fan page’em w podstawowej aplikacji Facebooka. Oprócz możliwości komentowania i odpowiadania na prywatne wiadomości fanów, aplikacja pozwala na przeglądanie aktualnych statystyk strony i każdego wpisu. Inaczej wygląda także przycisk dodawania zdjęć, który umożliwia nieco szybsze przejście do funkcji aparatu. W prawym górnym rogu aplikacji mamy natomiast przycisk, który pozwala na filtrowanie wyświetlanych wpisów, dzieląc je na posty publikowane przez stronę i posty fanów.
Jeszcze łatwiejsze dodawanie postów jako strona
Administratorzy profili marek i firm nie muszą się martwić, że popełnią faux pas, dodając post z niewłaściwego konta, czy komentując wpisy swoich znajomych jako strona. Jak przekonuje sam serwis Zuckerberga – Podczas korzystania z aplikacji Pages Manager zawsze dodajesz posty jako strona, na której się znajdujesz. Po kliknięciu przycisku „Zmień status”, tak jak w przypadku tradycyjnej aplikacji Facebooka, pojawia się zdjęcie profilowe strony, w której imieniu dodajemy post.
Jak oceniają aplikację użytkownicy
Polską wersję aplikacji w sklepie Google’a oceniło ponad 240 użytkowników, jak do tej pory wynik nie zachwyca. Użytkownicy zdążyli już zauważyć, że w aplikacji brakuje wglądu w aktualności. Jeżeli nasza strona lubi inne fan page’e na Facebooku, to niestety przy użyciu aplikacji Pages Manager nie będziemy mogli podejrzeć ich wpisów.
Aplikację Facebook Pages Manager można pobrać ze strony Google play.