reklama
Na platformie Kino NK internauci znajdą m. in. takie hity jak „Drogówka”, „Jesteś Bogiem”, „Zakochani w Rzymie” czy amerykańskie produkcje, które nie były wyświetlane w polskich kinach („Parker”, „Czas zapłaty”). Filmy udostępniane są w modelu płatnym, który wykorzystuje cieszącą się dużym powodzeniem wśród użytkowników NK.pl wirtualną walutę Eurogąbki.
– To dla nas szczególnie ważne partnerstwo, ponieważ pozwala zaprezentować naszą ofertę ponad 8 milionom użytkowników Nk.pl. Jako Kinoplex.pl oferujemy pełne wsparcie technologiczne i biznesowe, dzięki czemu nasi partnerzy mogą szybko wejść na rynek VOD, wykorzystując zdobyte już przez nas doświadczenie i kompetencje – mówi Magdalena Bigaj, szef biznesu VOD w Agora S.A., odpowiedzialna za serwis Kinoplex.pl.
Jak podaje NK.pl, portal odwiedzana obecnie 8,5 mln realnych użytkowników, reprezentujących każdy przedział wiekowy i różne grupy społeczne. Według badań, przeprowadzonych przez zespół badawczy Research.NK, prawie 40% internautów korzysta z opcji wideo na żądanie co najmniej kilka razy w roku. Jednocześnie wielu badanych deklaruje, że zamierza skorzystać z tej formy oglądania treści wideo.
– Rozrywka jest jednym z ważnych elementów, dla których użytkownicy chętnie korzystają z NK. Dlatego nieustannie staramy się rozwijać naszą platformę: gier, aplikacji, a teraz także VOD. Cieszymy się, że współpraca z Kinoplex.pl umożliwi nam dostarczenie ciekawych treści wideo, a jednocześnie przyczyni się do promowania legalnego z nich korzystania – mówi Marcin Barciński, Head of Businnes Development i RTB w Naszej Klasie Sp. z o.o.
Zobacz raport AtMedia “Siła uVODzenia II” o rynku VOD w Polsce.