reklama
Artykuł sponsorowany
Pomysł na rozwiązanie
Dignitally wypuszcza na rynek swoje najmłodsze dziecko: proste i ładne w obsłudze aplikacje na FB. Po co, skoro tak wiele firm oferuje już podobne usługi? Pojawiło się pytanie – Czy rynek rzeczywiście jest już nasycony? Nie, dopóki potencjał kreatywny ludzi pozwala udoskonalać dostępne rozwiązania. I tworzyć nowe. Na rynku są firmy oferujące aplikacje, ale nie takie, jakich autorzy by oczekiwali. Dignitally postanowiło więc przekuć własną wizję na konkretny produkt.
Jak zaangażować fanów?
Wiadomo, że facebookowe aplikacje są idealnym narzędziem promocyjnym. Tak dla dużych firm, jak dla małego biznesu, który ma w swojej ofercie kilka produktów i wąskie grono fanów. Każdy, kto ma świadomość wpływu mediów społecznościowych na wizerunek firmy i popularność jej produktów – chciałby mieć grono zaangażowanych użytkowników. Dzielących się opiniami. Przekazujących swoje wskazówki. Dobrze czujących się na naszej stronie i chętnie zapoznających się z naszą ofertą. Jak zatem wypromować fanpage i zwrócić na niego uwagę? Z pomocą treści i narzędzi, które wzbudzą zainteresowanie. Takich jak DignitallyApps.
Ewolucja rewolucji
DignitallyApps są rewolucyjne i ewolucyjne – mówi zespół Dignitally. – Rewolucją jest udostępnienie narzędzia, dzięki któremu klienci mogą sami dowolnie zmieniać i udoskonalać swoje szablony. Rozbudowany edytor tekstu i grafik pozwala na zapanowanie nad każdym elementem aplikacji. A zapisując stworzony szablon, możesz go wykorzystać wielokrotnie, wprowadzając tylko niezbędne zmiany. Jedynie od Twojej pomysłowości zależy, jak będzie wyglądać Twoja aplikacja.
Dostępne dla każdego
Aplikacje Dignitally nie tylko rozwijają się wraz z rozwojem potrzeb klientów firmy. Dają także pełen dostęp do statystyk oraz informacji o fanach. Dane kontaktowe, przedział wiekowy, geolokalizacja – to tylko część z nich. Mając wgląd w te wiadomości, wiemy, czego oczekują nasi odbiorcy jednocześnie budując bazę danych potencjalnych klientów swojej marki. Aplikacje Dignitally są dostępne dla każdego, są łatwe w obsłudze i estetyczne. To ich ogromny atut.
Co zyskali klienci?
Dignitally testowało swój produkt na długo przed udostępnieniem go szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki temu może mówić o konkretach. Co zyskali dotąd klienci firmy? Minimum kilkudziesięcioprocentowy przyrost fanów strony. Nawet kilkusetprocentowy wzrost ilości komentarzy, polubień i interakcji. Atrakcyjną formę prezentacji produktów w formie zabawy. Wzrost ilości wejść na stronę www klienta. Możliwość dostosowania komunikacji do potrzeb konsumentów dzięki wglądowi w statystyki po zakończeniu i podczas akcji promocyjnej. Wyeksportowaną bazę aktywnych adresów mailowych. No i najważniejsze – popularność.
Atuty aplikacji DignitallyApps
- nie trzeba być grafikiem ani zatrudniać programisty, by prosto, szybko i skutecznie stworzyć spersonalizowaną aplikację oraz udostępnić ją na swojej stronie
- w pełni edytowalne, dostępne (i nadal uzupełniane) szablony pozwalają łatwo przygotować quiz, newsletter, grę memo czy udostępnienie kanału YouTube i in.
- w kilku krokach wykreować można firmową aplikację z logo firmy, a dzięki rozbudowanemu edytorowi tekstu i grafik – zaplanować każdy jej element
- zapisany szablon można wykorzystywać i zmieniać wielokrotnie, wprowadzając niezbędne zmiany; można także stworzyć nowy i naprzemiennie z nich korzystać
- szablon aplikacji prosto i szybko instaluje się na stronie, a przed udostępnieniem go fanom dostępny jest podgląd i możliwość sprawdzenia poprawności jego działania
Aplikacje DignitallyApps to wygodne narzędzie pracy, dzięki któremu wyróżnisz się na FB, poznasz swoich fanów i zyskasz naprawdę zaangażowanych użytkowników strony.
Wejdź na www.dignitallyapps.com i przekonaj się sam.
Artykuł sponsorowany