reklama
Dwadzieścia obcych sobie osób, kamera i… pierwszy pocałunek. Taki był pomysł Tati Pilieva na krótki, ale poruszający filmik. Pierwsze spotkanie tych ludzi miało rozpocząć się pierwszym pocałunkiem. Jak sobie poradzili? Śmiech, zawstydzenie, namiętność, zakłopotanie.
36 milionów wzruszonych internautów
Intymny, czarno-biały filmik chwycił za internautów za serca. W ciągu 3 dni na YouTubie obejrzało go ponad 36 milionów osób i stał się także jednym z najczęściej udostępnianych linków na Facebooku.
Mniej wzruszająca prawda
Jak się okazuje viral jest… reklamą ubrań z jesiennej kolekcji firmy Wren z Los Anegeles. Tatia Pilieva to koleżanka ze szkoły średniej Melissy Coker – założycielki Wren. Trzy i półminutowy filmik to montaż całujących się par – młodych, starych, heteroseksualnych, gejów i lesbijek. Wśród nich możemy znaleźć profesjonalnych aktorów, modeli i muzyków.
Założycielka Wren zaznacza, że nie chciała, żeby filmik wyglądał jak typowa reklama.
–Jestem szczerze wzruszona tym, jaki “First Kiss” ma odzew – dodaje Coker – Chyba najpiękniejszymi słowami, jakie usłyszałam od osoby, która zobaczyła ten film, było, że “odnowił jej wiarę w miłość”. Aż zrobiło mi się ciepło na sercu.