X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Filmteractive otwiera nabór projektów do drugiej edycji Marketu

Filmteractive otwiera nabór projektów do drugiej edycji Marketufot. mat. prasowy

reklama


Targi są częścią międzynarodowej imprezy Filmteractive, która w 2014 roku odbędzie się w dniach 24-25 września.
W ubiegłym roku odbyła się pierwsza edycja Marketu, na którą zgłoszono 32 projekty z całej Europy. Zostały one ocenione przez międzynarodowe grono ekspertów.

Zwycięski projekt – NULLPUNKT z Estonii (poza wsparciem merytorycznym i sławą) otrzymał nagrodę główną 10 000 PLN ufundowaną przez HBO. Dodatkowo, wszyscy finaliści uzyskali bezcenne porady od najlepszych ekspertów w branży audiowizualnej, od obecnych na wydarzeniu inwestorów, dystrybutorów, jak i content buyerów.

Nabór projektów do edycji 2014 trwa od 15 marca do 30 maja 2014. – Szukamy projektów: wykorzystujących interaktywne wideo, crossmediowych/transmediowych, branded content, digital content – mówią organizatorzy Filmteractive. – Interesują nas projekty audiowizualne na wszystkich etapach produkcji, takich jak: planowanie, tworzenie, post-produkcja, faza końcowa.

Można także zgłosić innowacyjne oprogramowanie lub aplikację. Warunek jest jeden: projekt IT musi być zgodny z założeniami tematycznymi Filmteractive Marketu.

Szczegóły na www.filmteractive.eu. Patronem targów jest SOCIALPRESS.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail