reklama
Targi są częścią międzynarodowej imprezy Filmteractive, która w 2014 roku odbędzie się w dniach 24-25 września.
W ubiegłym roku odbyła się pierwsza edycja Marketu, na którą zgłoszono 32 projekty z całej Europy. Zostały one ocenione przez międzynarodowe grono ekspertów.
Zwycięski projekt – NULLPUNKT z Estonii (poza wsparciem merytorycznym i sławą) otrzymał nagrodę główną 10 000 PLN ufundowaną przez HBO. Dodatkowo, wszyscy finaliści uzyskali bezcenne porady od najlepszych ekspertów w branży audiowizualnej, od obecnych na wydarzeniu inwestorów, dystrybutorów, jak i content buyerów.
Nabór projektów do edycji 2014 trwa od 15 marca do 30 maja 2014. – Szukamy projektów: wykorzystujących interaktywne wideo, crossmediowych/transmediowych, branded content, digital content – mówią organizatorzy Filmteractive. – Interesują nas projekty audiowizualne na wszystkich etapach produkcji, takich jak: planowanie, tworzenie, post-produkcja, faza końcowa.
Można także zgłosić innowacyjne oprogramowanie lub aplikację. Warunek jest jeden: projekt IT musi być zgodny z założeniami tematycznymi Filmteractive Marketu.
Szczegóły na www.filmteractive.eu. Patronem targów jest SOCIALPRESS.