reklama
JeÅ›li już odważymy siÄ™ na wypróbowanie przycisku “zapytaj”, musimy razem z nim wysÅ‚ać użytkownikowi krótkÄ… wiadomość (np. “Hej, jesteÅ› wolny czy nie? Może wyskoczymy na drinka?”) oraz wniosek o wybranie statusu: wolny, zarÄ™czony, zamężny itd.
Warunek – musimy być znajomymi z osobÄ…, do której chcemy wysÅ‚ać owe zapytanie. Użytkownik, który nie okreÅ›la swojego statusu, sam na swoim profilu nie widzi przycisku “zapytaj”. JeÅ›li natomiast wypeÅ‚ni zapytanie i odpowie na pytanie odnoÅ›nie zwiÄ…zku, te informacje bÄ™dÄ… widoczne tylko dla pytajÄ…cego, dla caÅ‚ej reszty pozostanÄ… ukryte. Chociaż jeÅ›li chcemy, możemy również udostÄ™pnić tÄ… informacjÄ™ wszystkim, nie tylko zainteresowanemu.
Wprowadzenie funkcji “zapytaj” ma być nowym sposobem wykorzystania Facebooka do randkowania. Ponadto, nowy przycisk może być także przydatny marketerom, którzy czÄ™sto swoje produkty i usÅ‚ugi targetujÄ… na podstawie konkretnych danych demograficznych. Od kilku miesiÄ™cy jest też możliwe wysyÅ‚anie zapytania o inne informacje, takie jak numer telefonu, adres email, miasto urodzenia i inne.
- Króliczek Doświadczalny
- Ela