
reklama
Jeśli już odważymy się na wypróbowanie przycisku “zapytaj”, musimy razem z nim wysłać użytkownikowi krótką wiadomość (np. “Hej, jesteś wolny czy nie? Może wyskoczymy na drinka?”) oraz wniosek o wybranie statusu: wolny, zaręczony, zamężny itd.
Warunek – musimy być znajomymi z osobą, do której chcemy wysłać owe zapytanie. Użytkownik, który nie określa swojego statusu, sam na swoim profilu nie widzi przycisku “zapytaj”. Jeśli natomiast wypełni zapytanie i odpowie na pytanie odnośnie związku, te informacje będą widoczne tylko dla pytającego, dla całej reszty pozostaną ukryte. Chociaż jeśli chcemy, możemy również udostępnić tą informację wszystkim, nie tylko zainteresowanemu.
Wprowadzenie funkcji “zapytaj” ma być nowym sposobem wykorzystania Facebooka do randkowania. Ponadto, nowy przycisk może być także przydatny marketerom, którzy często swoje produkty i usługi targetują na podstawie konkretnych danych demograficznych. Od kilku miesięcy jest też możliwe wysyłanie zapytania o inne informacje, takie jak numer telefonu, adres email, miasto urodzenia i inne.
Reklama
- Króliczek Doświadczalny
- Ela